قابلیت جدید هوآوی؛ میت S به صدای صاحب‌اش پاسخ می‌دهد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوآوی در جریان کنفرانس IFA 2015 که اوایل شهریور ماه سال جاری در برلین برگزار شد، یک فبلت جدید به‌نام میت S را به‌طور رسمی معرفی کرد.

هوآوی در فبلت میت S یک ویژگی جدید قرار داده است که براساس آن در زمان گم شدن گوشی در خانه یا محل کار می‌توانید گوشی را صدا زده و آن را پیدا کنید.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این گوشی فناوری فورس تاچ در آن بود. البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید هوآوی در این فبلت یک ویژگی جالب دیگر هم قرار داده است. براساس این ویژگی در صورتی‌که گوشی خود را در خانه یا محل کارتان گم کنید می‌توانید آن را صدا زده و پاسخ آن را دریافت کنید. برای استفاده از این ویژگی باید یک کلمه را از قبل برای گوشی خود مشخص کنید. براین اساس زمانی که گوشی‌تان را گم کردید از کلمه تعیین شده استفاده کرده و گوشی‌تان را پیدا می‌کنید.

به‌طور مثال اگر کلمه‌ی “میت” را انتخاب کنید و بلند بگویید “میت کجایی؟” گوشی به‌صورت خودکار به لرزه در آمده و پس از آن موسیقی را برای شما پخش می‌کند. همچنین گوشی به‌طور همزمان عبارت “من این‌جا هستم” را هم تکرار می‌کند.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید هوآوی در حال کار روی یکی از دو نکسوس جدید گوگل است. اگر این شرکت در نکسوس ۶ هم این ویژگی را قرار دهد بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. براساس شایعه‌‌های منتشر شده گوگل قصد دارد دو گوشی هوشمند جدید خود را که توسط هوآوی و ال‌جی طراحی و تولید می‌شوند در تاریخ ۷ مهر سال جاری (۲۹ سپتامبر) به‌طور رسمی معرفی کند. همچنین پیش‌خرید این محصولات هم در تاریخ ۲۱ مهر ماه سال جاری (۱۳ اکتبر) آغاز خواهد شد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه