میراث گلکسی نوت ۷ در کروم‌بوک جدید سامسونگ

۲۵ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که سامسونگ هنوز در شوک گلکسی نوت ۷ به سر می‌برد، قصد دارد شرایط بازار را دوباره به نفع خودش تغییر دهد و می‌خواهد این کار را با عرضه‌ی محصولات جدید انجام دهد. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت کروم‌بوکی با نام Chrombook Pro خواهد بود که از قلم مخصوص هم بهره می‌برد، قلمی که قبلا در گوشی‌های سری نوت مشاهده می‌شد. حتی به نظر می‌رسد که کاربردهای این قلم هم دقیقا همانند چیزی است که در سری گوشی‌های نوت مشاهده می‌شد.

کروم‌بوک جدید سامسونگ کار یک تبلت را هم انجام می‌دهد.

قلمی که سامسونگ به همراه این کروم‌بوک عرضه کرده، PEN نام دارد و حتی گفته شده که تجربه‌ی بسیار خوبی را به مردم ارتقا می‌دهد. براساس اطلاعات منتشر شده این کروم‌بوک از صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد. حتی این محصول به شکلی طراحی شده که می‌توان صفحه نمایش آن را ۳۶۰ درجه حرکت داد و می‌توان همانند یک تبلت از آن استفاده کرد.

Samsung-Chromebook-Pro-typing-840x631

کروم‌بوک Chromebook Pro از دو پردازنده‌ی A72 و چهار پردازنده‌ی A53 بهره می‌برد و ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و USB Type-C هم دارد.

همان‌طور که از نام این محصول پیداست، سیستم عامل کروم روی آن نصب شده است؛ اما می‌توان برنامه‌های اندرویدی را هم روی آن نصب کرد. این محصول در حال حاضر با قیمت ۴۹۹ دلار پیش فروش می‌شود و از آنجایی که نقش یک تبلت را هم ایفا می‌کند، قیمت نسبتا خوبی دارد.

Chromebook-Pro-s-pen

منبع: Android Authority

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar حسین اشرفی

    در مقایسه قیمتی با surafce ها ارزش خرید دارد ولی متاسفانه آن قدرت را ندارد و بعید میدونم بشه طراحی های حرفه ی و گرافیکی با قلمش انجام داد.

  2. Avatar آیدین همتی

    سلام. راهی هست که روش ویندوز نصب کنیم؟ یا باید با همین سیستم عامل استفاده کنیم؟

  3. Avatar حمید

    سلام و خسته نباشید
    این محصول چه زمانی به دست دیجیکالا میرسه و فکر میکنید چه قیمتی داشته باشه؟
    متشکرم

    1. Avatar علیرضا

      متاسفانه بعید است این محصول در ایران به فروش برسد
      اصولا” هیچ مدل از کروم بوک های مطرح دنیا به بهانه ضعف و محدودیت های اینترنت به بازار ایران راه پیدا نکردند و مطمئنا” این مدل هم گرفتار این بینش غلط خواهد شد

      1. Avatar مؤید عذار

        مگه دانگل یا آنتن داخلی و برد الکترونیکی گیرنده اینترنت در کروم بوک ها، ضعیفه؟ گیرندگیشون کمه؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه