مینی PC بدون فن Trekstor رسما معرفی شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Trekstor یکی از تولیدکنندگان ابزارهای هوشمند و رایانه‌های شخصی در آلمان است. این شرکت به تازگی محصول جدید خود با نام Mini PC W1 را به‌طور رسمی معرفی کرده است. این محصول بدون فن طراحی شده و همراه با سیستم‌ عامل ویندوز ۸.۱ شرکت مایکروسافت در بازار عرضه خواهد شد.

شرکت Trekstor به‌تازگی یکی از جدیدترین محصولات خود با نام MiniPC W1 را رونمایی کرد.

این در حالی است که به گفته شرکت سازنده، این مینی PC قابلیت پشتیبانی از سیستم‌ عامل ویندوز ۱۰ که مایکروسافت هفته گذشته به طور رسمی منتشر کرده است را هم دارد.

این محصول جدید شرکت Trekstor با طول و عرض ۹.۷ سانتی‌متری، ضخامت ۲.۲ سانتی‌متر و وزن ۲۱۵ گرم طراحی و تولید شده است. توان پردازشی این محصول از طریق پردازنده اینتل Atom Z3735F تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این مینی PC باید به ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC اشاره کرده که قابلیت پشتیبانی از درگاه microSDXC را هم دارد.

شرکت Treskor برای اتصالات ارتباطی این محصول از قابلیت‌های مناسبی بهره گرفته است. از جمله‌ این ارتباطات باید به دو پورت USB 2.0، یک پورت micro USB 2.0، درگاه HDMI و پورت شبکه اشاره کرد. این شرکت هنوز اطلاعاتی در مورد زمان و قیمت در نظر گرفته شده برای عرضه‌ی این محصول در بازار را اعلام نکرده است.

مینی PC

منبع: Geeky Gadgets

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه