[ویدیو] چه نامی را برای اندروید N پیشنهاد می‌کنید؟

۱۷ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل در حال کار روی جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید است. سیستم عاملی که در حال حاضر با نام Android N شناخته می‌شود. در حالی که خبرهای زیادی از این نسخه‌ی جدید منتشر شده و خود گوگل هم در کنفرانس Google I/O 2016 قابلیت‌های مختلف آن را نشان داد، هنوز نام اصلی آن مشخص نشده است.

بسیاری از کاربران دوست‌دارند که اندروید N با نام نوتلا عرضه شود.

گوگل برای اینکه نظر کاربران را به این نسخه از اندروید جلب کند، در روز کنفرانس Google I/O 2016 از علاقه‌مندان به این سیستم در خواست کرد که نام اندروید N‌ را خودشان انتخاب کنند. نام‌هایی که باید با حرف N شروع شوند و نام یک شرینی باشند.

تا این لحظه نام‌های زیادی برای اندروید N پیشنهاد شده، از اسم‌هایی مانند نوتلا گرفته تا حتی نقل و شرینی‌های ایرانی مختلفی که با حرف N شروع می‌شوند. کافی است که در شبکه‌های اجتماعی کمی جستجو کنید تا با اسامی مختلفی که کاربران برای اندروید جدید انتخاب کرده‌اند، آشنا شوید. به همین مناسبت گوگل ویدیویی را منتشر کرده که در آن افراد مختلف درباره‌ی نامی که برای اندروید جدید انتخاب کرده‌اند، صحبت می‌کنند. در این ویدیو نام نوتلا پیش‌تاز است و بسیاری از کاربران دوست دارند که اندروید N با نام نوتلا عرضه شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را ببینید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar sepehr

    یخ در بهشت خخخخخ

  2. Avatar puria

    nun shirmal

  3. Avatar Ali S

    من نون و کره مربا خخخخخ
    noon o kare morabba

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه