نتایج بنچمارک GeekBench از ابر گوشی سامسونگ خبر می‌دهند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار روی یک گوشی هوشمند بسیار قدرتمند است.

نتایج بنچمارک‌های GeekBench یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ منتشر شده است.

همچنین احتمالا این شرکت قصد دارد به‌جای استفاده از پردازنده‌های کوالکام، از چیپ‌ست‌های Exynos که ۱۴ نانومتری هستند در مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند خود استفاده کند.

در حال حاضر نتایج بنچمارک GeekBench یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ منتشر شده است. براساس این آزمایش به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده در این محصول ۴ گیگابایت رم و یک پردازنده‌ی Exynos 8890 را قرار داده است. نام این گوشی احتمالا Lucky-LTE است که یکی از محصولات هوشمند این شرکت محسوب می‌شود.

براساس گزارش‌ها از نتایج این بنچمارک‌ها، این محصول جدید سامسونگ گوشی گلکسی S6 را پشت سر گذاشته و ویژگی‌های آن نزدیک به گلکسی نوت ۵ این شرکت است.

Exynos-8890-Geekbench

همان‌طور که پیش از این هم گفته شد، شرکت سازنده روی این محصول از چیپ‌ست Exynos 8890 که در آن یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با سرعت ۱.۴ گیگاهرتز قرار دارد، استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. همچنین عملکرد چیپ‌ست‌های Exynos 8890 سامسونگ بسیار شبیه به تراشه‌های Exynos 7420 هستند.

لازم به‌ذکر است که نتایج تست‌های بنچمارک Geekbench خیلی قابل اعتماد نیستند و امکان اشتباه در آن‌ها زیاد است. همچنین احتمال این‌که سامسونگ قصد دارد از چیپ‌ست‌های جدیدی در محصولات هوشمند خود استفاده کند، دور از انتظار نیست؛ چرا که چیپ‌ست‌های Exynos 7420 این شرکت تقریبا قدیمی شده‌اند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مهمان

    جلوی Z5 Premium هیچ عددی نیست
    ابر گوشی کیلو چنده دیگه دوران سامسونگ تموم شد
    سونی دیگه از خواب بیدار شده همه شرکت ها رو درو میکنه هیچ شرکتی دیگه به گرد پای سونی هم نمیرسه
    Sony make.believe

    1. Avatar سید حسین

      خیلی ببخشیدا ولی سونی نصف سامسونگ هم نیست z5 primiom حتی به اندازه s6 هم قدرتنداره.سونی همه محصولاتش دروغه میگه ۲۰ مگاپیکسل از ۱۶ هم ضعیفتره .همین کافیه که بفهمی همش داره دروغ میگه.

    2. Avatar امید

      سونی درو کردن محاله محاله

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه