نتایج بنچمارک GeekBench نکسوس هوآوی منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که تنها دو هفته تا برگزاری کنفرانس مطبوعاتی گوگل در شهر سان فرانسیسکو زمان باقی مانده، نتایج بنچمارک GeekBench یکی از دو نکسوس این شرکت منتشر شد.

نتایج بنچمارک GeekBench گوشی نکسوس شرکت هوآوی همراه با برخی از جزییات سخت‌افزاری منتشر شد.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید شرکت گوگل از مدت‌ها پیش در حال کار روی دو گوشی هوشمند نکسوس است. این شرکت برای تولید نکسوس‌های جدید خود با دو شرکت ال‌جی و هوآوی همکاری می‌کند. پیش از این تصاویر و شایعه‌های زیادی از نکسوس ۵X شرکت ال‌جی و نکسوس هوآوی به‌بیرون درز کرده بود. این در حالی است که روز گذشته نتایج بنچمارک GeekBench نکسوس هوآوی منتشر شد که براساس آن برخی از جزییات سخت‌افزاری این محصول مشخص می‌شود.

هوآوی در این محصول چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ که در آن یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز قرار دارد، را به‌کار گرفته است. پیش از این هم بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند از این چیپ‌ست در محصولات پرچمدار خود استفاده کرده‌اند. در این محصول همچنین ۳ گیگابایت رم وجود دارد.

nexux-huawei

همان‌طور که به‌طور حتم می‌دانید گوشی‌های نکسوس توسط شرکت گوگل طراحی می‌شوند. البته گوگل مسئولیت تولید هر یک از نکسوس‌ها را به یکی از شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند مانند هوآوی، ال‌جی و موتورولا می‌دهد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نکسوس‌های ال‌جی و هوآوی به‌عنوان نخستین گوشی‌های هوشمندی که از اندروید ۶ مارش‌مالو در آن‌ها استفاده شده، شناخته می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به یک صفحه‌نمایش ۵.۵ یا ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p اشاره کرد. همچنین به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده در این دستگاه یک پورت USB Type-C و حسگر اثر انگشت را هم قرار داده است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه