نتایج تحقیقات گلکسی نوت ۷ اواخر دی ماه منتشر می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ گفته بود که روی ماجرای خرابی‌ها و انفجارهای گلکسی نوت ۷ تحقیق می‌کند و نتایج آن را در اختیار مردم قرار می‌دهد. البته اعلام نتایج این تحقیقات با تاخیر مواجه شد؛ اما سامسونگ امروز اعلام کرد که تا آخر دی ماه تمام نتایج را منتشر خواهد کرد.

گزارش‌های تایید نشده به این موضوع اشاره می‌کنند که دلیل خرابی‌های نوت ۷ استفاده از معماری جدید در ساخت باتری این گوشی بوده و به همین دلیل طرح جمع‌آوری و عرضه‌ی دوباره‌ی این گوشی با شکست مواجه شد. سامسونگ با منتشر کردن گزارش خرابی تلفن همراه هوشمند گلکسی نوت ۷ قصد دارد به تمام شایعات ایجاد شده برای این گوشی پایان دهد. البته گفته شده که این گزارش‌ها در اختیار برخی از مدیران ارشد این شرکت قرار گرفته‌اند و منتظر تایید برای انتشار عمومی هستند.

البته منتشر کردن تحقیقات باعث جلب اعتماد مردم هم می‌شود و سامسونگ امیدوار است که مردم از گلکسی S8 استقبال کنند. هنوز نمی‌دانیم که پرچم‌دار جدید سامسونگ کی راهی بازار می‌شود. انتظار داشتیم که این گوشی در اوایل اسفند ماه معرفی شود؛ اما شایعات می گویند که در فروردین ماه باید منتظر معرفی گلکسی S8 باشیم.  سامسونگ برای اینکه مشکلات نوت ۷ برای گوشی جدید اتفاق نیفتد، S8 را کمی دیرتر راهی بازار می‌کند.

منبع: androidcentral

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    قبلا گفته بود تا اخر۲۰۱۶ اعلام میکنین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه