نتایج GeekBench احتمالا از سامسونگ گلکسی S7 خبر می‌دهد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته‌ی گذشته نتایج بنچمارک GeekBench یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ با نام Lucky LTE منتشر شد. در حال حاضر نتایج بنچمارک یک گوشی جدید دیگر به‌نام Project Lucky منتشر شده است.

نتایج بنچمارک GeekBench گوشی هوشمند Project Lucky، یکی از جدیدترین محصولات هوشمند سامسونگ منتشر شده است.

براساس اطلاعات این بنچمارک، سامسونگ در این گوشی ۳ گیگابایت رم و یک پردازنده‌ی قدرتمند هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز قرار داده است. همچنین در حال حاضر این گوشی هوشمند مبتنی بر سسیستم‌عامل اندروید ۵.۰.۲ لالی‌پاپ است.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ در این محصول هم مانند گوشی Lucky LTE از چیپ‌ست Exynos 8890 استفاده کرده است. البته ظرفیت رم در گوشی Lucky LTE سامسونگ ۴ گیگابایت بود.

اگر در خاطرتان باشد پیش از این اخباری پیرامون این‌که سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی S7 را در دو مدل متفاوت طراحی و تولید کند، منتشر شده بود. شرکت سازنده در یکی از مدل‌های این محصول از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی و در مدل دیگر آن از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی بهره گرفته است. همچنین براساس اخبار منتشر شده سامسونگ برای تامین توان پردازشی این محصولات چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ را قرار داده است.

samsung

براین اساس به‌نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار روی این موضوع است که آیا می‌توانداستراتژی قبلی خود در نحوه‌ی استفاده از چیپ‌ست‌ها را تکرار کند یا خیر. به این معنی که در برخی از مدل‌های هر دو چیپ‌ست‌های اسنپ‌دراگون شرکت کوالکام و Exynos که توسط خودش تولید می‌شود را استفاده کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید براساس نتایج بنچمارک گوشی Lucky LTE سامسونگ روی این محصول از چیپ‌ست Exynos 8890 که در آن یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با سرعت ۱.۴ گیگاهرتز قرار دارد، استفاده کرده است. همچنین همان‌طور که پیش از این هم گفته شد، ظرفیت رم در این دستگاه ۴ گیگابایت است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه