نسخه‌های تقلبی سوپر ماریو ران روی اندروید پر شدند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اولین بازی نینتندو برای موبایل، شب پنج شنبه روی پتلفرم iOS عرضه شد. این بازی قرار نیست تا سال ۲۰۱۷ میلادی، به گوشی‌های اندرویدی بیاید. با این حال، شرکت‌های مختلفی همزمان با عرضه‌ی سوپر ماریو ران (Super Mario Run) روی دستگاه‌های اپل، کپی‌هایی از این عنوان را روی گوگل پلی‌استور هم عرضه کرده‌اند.

بازی سوپر ماریو ران هنوز روی اندروید عرضه نشده است.

طبق گزارش وب‌سایت CNET، تعدادی بازی با تقلید از سوپر ماریو ران ساخته شده و روی گوگل پلی‌استور عرضه شده‌اند. ممکن است افراد بسیاری که به دنبال سوپر ماریو ران روی گوشی‌های اندرویدی هستند، گول این اپ‌های تقلبی را بخورند. ممکن است این اپ‌ها بخواهند بدافزارهایی را روی گوشی‌های افراد نصب کنند یا اینکه با نمایش تبلیغ، پولی به جیب بزنند.

گوگل به وب‌سایت CNET گفته است که در یکی دو روز گذشته، دو بازی Mario Run Jumper و Super Plumber Run را از روی فروشگاه خود حذف کرده است.

superplumberrun

همانطور که می‌توانید در تصویر زیر ببینید، بازی Super Plumber Run از نظر ظاهر و حتی طراحی مرحله، تقلیدی مستقیم از روی سوپر ماریو ران است.

باز هم تاکید می‌کنیم که بازی سوپر ماریو ران روی اندروید عرضه نشده است و اگر بازی‌هایی روی پلی‌استور یا فایل‌های APK با این نام پیدا کردید، آن‌ها را نصب نکنید.

اگر می‌خواهید درباره‌ی سوپر ماریو ران بیشتر بدانید، به مطلب آن سری بزنید.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. محمد مهدى ارجمند

    نصب نکنید
    نکته اول این که باید با وى… بازى رو اجرا کنید و نکته دوم این که این بازى فقط یکى دو مرحله اولش مجانی هست ، از مرحله سه به بعد باید ٧ یورو پول بدین.
    در ضمن بازى چندان جالبی هم نیست.

    1. Sam

      پول میدیم مشکلی نیست؟ نمیدونم چرا تو ایران بی کپی رایت مردم از پول دادن قانونی محصول دیجیتالی می نالند؟ پول دود پول غذا پول پارک پول ….۱۰۰۰ چیز مسخره که گرونتر هم از پول مورد بالاست میدند نوبت این میرسه اخ وای
      خود گوشی و تبلت اپل ۳ و ۴ و ۵ تومان هست میرسه به اینجا اخ وای خوب محصول میخریم که استفاده کنیم نه که غر بزنیم

      دوستان تقریبا فروش کریسمس itunes و appstore از اواخر هفته پیش شروع شد هر روز دنبال کنید که اپل حراج گذاشته امروز هم خیلی از سریالها تو ایتونز تخفیف خورده از دست ندید که بهترین و مهبویترین کیقیت دیجیتالی دنیا همون itunes خودمونه

  2. بهار

    ببخشید من سوپر ماریو ران رو رو آیپدم کردم ولی همش ارور میده و وارد بازی نمیشه آخه چرا؟ من کلی منتظر این بازی بودم????

    1. بهار

      *نصب کردم

    2. سام

      تغییر IP بده

    3. سالار

      متاسفانه این بازی با آی‌پی ایران مشکل داره و برای اجرا باید آی‌پی خود را تغییر دهید.

  3. سام

    متاسفانه گوگل پلی کلا درش بازه و دقیقا به صورت یک اسپم عمل میکند هیچ نظارتی براش نیست امنیت توش چک نمیشه ادم یاد ایمیل یاهو می افته که این همه اسپم توش میگرفتیم.
    زمانی هم که بازی Assassin’s Creed مانند همیشه ابتدا برای iOS امد یک نسخه تقلبی و بصورت تروجان برای اندروید عرضه شد که مشکلات بسیاری رو برای مصرف کنندگان پدید اورد.

  4. رضا

    آقای میرزایی واقعا خودتونید؟این حجم از تغییر ظاهر رو آخرین بار تو متال گیر سالید ۴ روی صورت سالید اسنیک دیدیم موی بلند و سبیل.شوخی کردم ها، به دل نگیرید یه وقت .خیلی هم بهتون میاد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه