اطلاعات جدید از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 0 منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Resident Evil 0

شرکت بازی‌سازی کپکام در چند سال گذشته دست به بازسازی برخی از بازی‌های قدیمی خودش زده است. از بین این عنوان‌ها می‌توان به اولین قسمت از مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل (Resident Evil) و دو قسمت از مجموعه بازی‌های Devil May Cry اشاره کرد. این شرکت مدتی پیش هم اعلام کرده بود که کار ساخت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی رزیدنت اویل ۲ را آغاز کرده که البته پس از عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی رزیدنت اویل زیرو راهی بازار خواهد شد. شرکت کپکام برای اینکه بازی رزیدنت اویل زیرو با موفقیت روبه‌رو شود، از سازندگان نسخه‌ی اصلی این بازی استفاده کرده است.

سازندگان نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی رزیدنت اویل زیرو اعلام کردند که افکت‌های گرافیکی این عنوان کاملا سه‌بعدی طراحی خواهند شد.

کوجی اودا (Koji Oda) کارگردان این بازی گفت:” این بازی همانند نسخه‌ی اصلی خودش کیفیت بالایی خواهد داشت.” سازندگان قبلا گفته بودند که بازی‌کننده‌ها با اتمسفر بسیار واقعی روبه‌رو می‌شوند.
هیروشی کاساجیما (Hiroshi Kasajima) مدیر طراحی این بازی هم گفته:” ما سعی داریم جزییات بیشتری را در مقایسه با عنوان اصلی در این بازی قرار دهیم.” از جمله کارهایی که تیم‌سازنده در نسخه‌ی بازی‌سازی شده‌ی رزیدنت اویل زیرو انجام داده‌اند، ایجاد تغییرات در دوربین بوده است. بازی‌کننده‌ها در این بازی کنترل بهتری روی دوربین خواهند داشت.

Resident Evil 0

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

در نسخه‌ی اصلی بازی رزیدنت اویل زیرو، ویدیوهایی در محیط‌های پس‌زمینه پخش می‌شدند و در حالی که برخی از آن ویدیوها در نسخه‌ی بازسازی شده هم دیده می‌شوند، بازی‌کننده‌ها با افکت‌های بیشتری در محیط روبه‌رو خواهند شد. سازندگان بازی بسیاری از افکت‌ها را به شکل سه‌بعدی طراحی کرده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به افکت سه‌بعدی آتش و تک تک قطره‌های آب اشاره کرد.
اما یکی از هیجان‌انگیزترین تغییرات شکل گرفته در بازی کنترل شخصیت آلبرت وسکر (Albert Wesker) است. سازندگان اعلام کرده‌اند که حالتی به نام «Wesker Mode» در بازی وجود دارد که بازی‌کننده‌ها در آن کنترل این شخصیت را به‌دست می‌گیرند. وسکر در این بازی می‌تواند سریع حرکت کند و دشمنان را بدون تیراندازی از بین ببرد.

نسخه‌‌ی بازسازی شده‌ی بازی رزیدنت اویل زیرو به صورت دیجیتالی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و کامپیوترهای شخصی در تاریخ ۲۹ دی ماه راهی بازار می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Digital Trends

دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. mesut

    بهترین بازیش اویل ۴ و۶ بود

  2. مصطفی

    به دلیل اینکه زمان خودش این بازی انحصاری کنسول DreamCast بود خیلی ها نتونستن این بازی خوب رو تجربه کنند .

  3. محمد

    انقدر پول بیخود توی این کمپانی ها تزریق شد که هر چی ابتکار و هنر بود از دست رفت.خوب باید رو بیار به بازیهای ۱۵سال پیش.

    1. اشکان

      بهترین بازی شرکت کپکام فقط devil may cry هستش
      Resident Evil دیگه هیجان قبلی خودش رو از دست داده حالا باید منتطر موند دید این بازسازی سری Resident Evil 0چقدر به دل میشینه
      منکه منتطر سری جدید بازی devil may cry هستم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه