از امروز Threes را رایگان روی مرورگر هر دستگاهی بازی کنید

۲۹ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت Sirvo اعلام کرده که نسخه‌ی قابل اجرای بازی Threes روی پنجره‌های مرورگر به طور رایگان عرضه شده است.

کاربرها از امروز می‌توانند این بازی را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای روی کامپیوترهای دسکتاپ، موبایل و آیفون‌شان اجرا کنند و راحت‌تر وقت‌شان را با بازی کردن و جابه‌جا کردن خانه‌های مربعی این پازل را بگذرانند.

بازی Threes اولین بار در بهمن پارسال عرضه شد و نسخه‌ی مرورگر آن که تازه وارد بازار شده، در این نسخه‌ی جدید، راحت و روان بازی می‌کنید و هیچ تبلیغ، وقفه یا پیغام پرداخت هزینه‌ای در وسط آن بالا نمی‌آید که بازی‌تان را متوقف کند.

اولین بار که Three عرضه شد، نظر منتقدان را جلب کرد و خیلی از شرکت‌های طراحی بازی‌های Clone هم دست به طراحی بازی‌هایی بر همین مبنا یا حتا با درجه سختی کم‌تر زدند

بازی Threes یک پازل کشویی هست که باید خانه‌ها را با مضرب سه با هم ادغام کنید. یکی کردن خانه‌های هم‌عدد، امتیاز بیش‌تری دارد و هرچه بازی جلوتر می‌رود، خانه‌های جدیدتری به کاربر می‌دهند. صفحه‌ی بازی دایم شلوغ و شلوغ‌تر می‌شود و باید ماهرانه و سریع عددها را ادغام کنید. در غیر این صورت، صفحه اشباع می‌شود و بازی تمام.

اولین بار که Three عرضه شد، نظر منتقدان را جلب کرد و خیلی از شرکت‌های طراحی بازی‌های Clone هم دست به طراحی بازی‌هایی بر همین مبنا یا حتا با درجه سختی کم‌تر زدند (مثل بازی ۲۰۴۸ که در آن، باید عددهای ضریب ۲ را با هم ادغام کرد).

Threes خیلی محبوب بود ولی سازندگان‌اش، «اشر ولمر» (Asher Vollmer) و «گرگ ولوند» (Greg Wohlwend) نتوانستند خوب از آن پول دربیاورند و روند سوددهی را خوب حفظ کنند. در همان سال ۲۰۱۴ خیلی زود نسخه‌ی Xbox One بازی هم عرضه شد و یک بازار دیگر از کنسول‌ها را تحت پوشش گرفت. اوایل زمستان پارسال (اوایل ۲۰۱۵) هم نسخه‌ی مختص اپلیکیشن موبایل هم از این بازی عرضه شد که کاملا رایگان بود و با تبلیغاتی که می‌گرفت، از نظر مالی ساپورت می‌شد.

وقتی در Reddit AMA (که سایتی برای گفت‌وگو، منظره و رای‌گیری است) نظر ولمر را درباره‌ی نسخه‌ی رایگان پرسیدند، گفت: ” مشکلی وجود ندارد؛ در ابتدا فکر می‌کردیم که نسخه‌های رایگان برای انواع پلتفورم‌ها، نسخه‌ی پولی را تحت تاثیر قرار بدهند اما این‌طور نشد و حتی به توزیع بیش‌تر نسخه‌ی پولی هم کمک کرد.ارایه‌ی این نسخه‌ی رایگان برای کاربرها خیلی خوشایند بوده؛ ما سود خوبی داشته‌ایم و حالا تعداد کاربرها هم روزبه‌روز بیش‌تر می‌شود.”

انواع نسخه‌های بازی Threes روی وب و همچنین برای سیستم‌عامل‌های iOS، اندروید و ویندوزفون جهت دانلود در دسترس است.

منبع: DigitalTrends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه