نسل جدید گوشی گلکسی A7 باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال کشور آمریکا، نسل جدید گوشی گلکسی A7 یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت.

کمیسیون ارتباطات فدرال کشور آمریکا اعلام کرد که مدل جدید گوشی گلکسی A7 از یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

با توجه به شایعات، مشخص شده که شرکت سامسونگ در حال ساخت مدل ۲۰۱۶ گوشی گلکسی A7 است. این گوشی مدتی پیش مجوزهای لازم را از سازمان TENNA کشور چین و کمیسیون ارتباطات فدرال کشور آمریکا دریافت کرده است. به همین دلیل احتمال می‌رود که تا مدتی دیگر شاهد معرفی رسمی این محصول جدید سامسونگ باشیم.

در جدیدترین اطلاعاتی که از مدل ۲۰۱۶ گوشی A7 منتشر شده، مشخص شده که سامسونگ برای این تلفن همراه هوشمند یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته است. در شایعات قبلی گفته شده بود که این محصول یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. کمیسیون ارتباطات فدرال گفته که این گوشی از شبکه‌ی ۴G، بلوتوث، وای-فای و GPS پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A7

در گذشته مشخص شده بود که این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی AMOLED با کیفیت Full HD بهره می‌برد. به احتمال زیاد یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. گوشی A7 جدید، سه گیگابایت رم دارد و یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز روی آن قرار گرفته و با اندروید ۵.۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

‌‌‌‌‌‌

منبع: Times News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Erfan

    A7 که اومده
    یعنی مدل ۲۰۱۶ هم میاد؟
    پ اونایی ۲۰۱۵خریدن و اندروید ۴.۴.۴ داره چ گلی ب سر بگیرن؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه