نقدها و نمرات PES 2018 منتشر شدند

۲۵ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

چند روزی است که از عرضه‌ی رسمی جدیدترین شماره از مجموعه بازی‌های Pro Evolution Soccer می‌گذرد. به همین مناسبت هم نقدها و نمرات Pro Evolution Soccer 2018 منتشر شده‌اند. منتقدان مثل یکی دو سال گذشته، بازخورد خوبی نسبت به بازی داشته‌اند و می‌گویند که پرو ۲۰۱۸ یک بازی فوتبال سرگرم‌کننده است.

شرکت کونامی همان روند اصلی مجموعه را در پرو ۲۰۱۸ ادامه داده است؛ یعنی بازی هنوز هم ساختار و روند آرکیدی خود را ادامه داده است. این موضوع به مذاق بیشتر منتقدان خوش آمده، ولی آن‌ها به این نکته هم اشاره کرده‌اند که روند آرکیدی پرو ۲۰۱۸ با واقعیت فاصله‌ی بسیاری دارد.

در ادامه می‌توانید بخش‌هایی از نقدها و نمرات پرو ۲۰۱۸ را بخوانید:

 

IGN: نمره‌ی ۹.۲ از ۱۰

«چه بخواهید آنلاین بازی کنید و چه آفلاین، بازی تا دل‌تان بخواهد بخش‌های مختلفی در مقابل‌تان می‌گذارد. روی بازی وقت بگذارید و حس خوب پیروزی و رضایت را از بازی می‌گیرید. پرو مثل سال‌های گذشته سطحی از کیفیت را ارایه داده که سایر بازی‌های ورزشی باید سعی کنند و به آن برسند.»

 

MetroGameCentral: نمره‌ی ۹ از ۱۰

«برخی اوقات تصور می‌کنید که بازی هیچ فرقی با سال گذشته نکرده است، ولی روند بازی آرام‌تر شده و کنترل هم بهتر شده است تا پرو ۲۰۱۸ به بهترین شماره‌ی این مجموعه تبدیل شود.»

 

TheSixthAxis: نمره‌ی ۸ از ۱۰

«پرو ۲۰۱۸ یک بازی فوتبال عالی است که در تمام بخش‌های خود سرگرم‌تان می‌کند. روند بازی آرام نمی‌شود و به همین خاطر خسته کننده نیست. کونامی امسال یک بازی فوتبال بسیار خوب ساخته است، ولی مشکلاتی مثل گزارش بسیار ساده و هوش مصنوعی احمقانه و کاری می‌کند که از رقیب جلو نزند.»

 

Gadget 360: نمره‌ی ۷ از ۱۰

«روند بازی هدف-محور پرو یک شمشیر دو لبه است. به همین دلیل است که بازی کردن پرو هیجان‌انگیز است، چون جشنواره‌ی گل راه انداختن هیجان انگیز است، ولی همین موضوع هم کاری کرده است که بازی در بهترین حالت هم غیرواقعی باشد. پس از آن هم به مشکل لایسنس می‌رسیم که هر سال بدتر می‌شود.»

 

می‌توانید در ادامه، بقیه‌ی نمرات داده شده به PES 2018 را ببینید. این بازی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس۳۶۰، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۳، پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر عرضه شده است.

  • IGN: نمره‌ی ۹.۲ از ۱۰
  • JVL: نمره‌ی ۱۸ از ۲۰
  • MetroGameCentral: نمره‌ی ۹ از ۱۰
  • Game Informer: نمره‌ی ۸.۸ از ۱۰
  • Xbox Achievments: نمره‌ی ۸۲ از ۱۰۰
  • GamesRadar: نمره‌ی ۴ از ۵
  • GameSpot: نمره‌ی ۸ از ۱۰
  • The Sixth Axis: نمره‌ی ۸ از ۱۰
  • Forbes: نمره‌ی ۷.۷ از ۱۰
  • Gadget 360: نمره‌ی ۷ از ۱۰

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. مازیار

    سلام و خسته نباشید. من pes 2018 رو برای ps4 خریدم ولی وقتی میخواهم competition online رو بازی کنم میزنه no competition found. ممکن هست راهنمایی بفرمایید. ممنون.

  2. مسعود

    من بازی کردم کنترل بازی راحت تر و بازی آهسته تر شده به واقعیت نزدیک تر شده و لی هنوز حالت آرکید خود را حفظ کرده به نظرم بازی یه چیزی مابین فیفا و pes های قبلیه من که خوشم اومد ازش دیگه الکی نمیشه تند تند پاس داد و همه پاسها رو به بازیکنان رسید شوتها بهتر شده و واکنش دروازه بانها بهتر بزرگترین مشکل pes لایسنش هست

  3. اشکان

    فوق العادست

  4. نیما

    از هوش مصنوعیش که بگذریم گیم پلیش سرگرم کننده و بدونه سختی برای تازه کارهاست من خودم سالهاست که دارم پرو بازی میکنم ولی خب اصلا با گیم پلی فیفا نمیتونم خو بگیرم

  5. ابراهیم

    مهم ترین مشکل pes اینه که از قبل هر حرکت با درصد بالایی میشه حدس زد چه اتفاقی می افته
    یعنی مهم نیست شوت قدرتی می زنید یا فنی، از دریبل(و چه نوعیش) استفاده میکنید یا نه، نتیجه کار مشخصه
    ابن ویژگی pes ویژگی رو اعصابی هست که بعد از یه مدت چسبیدن به بازی متوجهش میشید
    روی این کار کنن برا من از مشکل لایسنس مهم تره چون مشکل لایسنس با یه پچ درس میشه ولی این ساختاریه
    در ضمن اونقدرا هم با فیفا بازی نکردم که بگم اون چجوریه

  6. Cp.mahdi Cp.mahdi

    مثل اینکه امسال لطف کردن‌‌ (:/) و نسخه نسل ۸ رو برای pc پورت کردن.
    ببینیم fifa چکار میکنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه