نمایشگاه «ایران تلکام ۲۰۱۵» از دیروز شروع به کار کرد

۵ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نمایشگاه بین‌المللی «ایران تلکام ۲۰۱۵»، دیروز در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آغاز به کار کرد.

نمایشگاه تلکام که با محوریت صنایع مخابراتی برگزار می‌شود، از دیروز شروع به کار کرده است.

نمایشگاه «ایران تلکام» هر ساله با تمرکز روی صنایع مخابراتی و اطلاع‌رسانی برگزار می‌شود. نمایشگاه امسال، شانزدهمین دوره از برگزاری این نمایشگاه را رقم می‌زند.

«محمود واعظی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار بود در مراسم افتتاح نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۵ حضور داشته باشد؛ اما با توجه به سفر هیئت دولت به نیویورک برای شرکت در نشست سالانه‌ی سازمان ملل، واعظی نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند.

طبق صحبت‌های سخنگوی وزارت ارتباطات، در تلکام امسال ۲۱۲ شرکت از داخل کشور شرکت کرده‌اند. هشتاد شرکت خارجی هم از ۱۸ کشور متفاوت در این نمایشگاه حضور یافته‌اند. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید که تعداد کشورهای خارجی که شرکت کرده‌اند نسبت به سال گذشته شاهد افزایشی ۳۰ درصدی بوده است. این موضوع می‌تواند نشان‌گر اهمیت کشور ایران، پس از لغو محدودیت‌ها باشد.

بازدیدکنندگان می‌توانند در نمایشگاه امسال، از سیستم‌های مخابراتی جدید بازدید کنند. این سیستم‌ها، شامل تجهیزات بی‌سیم، شبکه، الکترونیک، ماهواره و تجهیزات مخابراتی می‌شود.

شرکت مخابرات ایران و شرکت ایرانسل هم امسال دو سالن را کاملا در اختیار دارند.

نمایشگاه «ایران تلکام ۲۰۱۵» از دیروز، چهارم مهر ماه، شروع شده است و تا هفتم ادامه پیدا خواهد کرد. برای بازدید از این نمایشگاه، از ساعت ۹ تا ۱۷ به محل دائمی نمایشگاه‌های تهران بروید.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه