آیفون SE جدید احتمالا سال آینده و با نمایشگر ۴.۷ اینچی عرضه خواهد شد

۲۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعاتی جدید از زنجیره تامین اپل به گوش می‌رسد و آن این است که اپل دارد خود را برای عرضه یک آیفون جدید با نمایشگر ۴.۷ اینچی و پردازنده A13 آماده می‌کند. همچنین این گوشی قرار است حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی داشته باشد و زمان عرضه آن نیز، ماه مارس سال ۲۰۲۰ تعیین شده است. قیمتی که این آیفون خواهد داشت نیز حدود ۶۵۰ دلار خواهد بود. آیا با آیفون SE جدید روبرو هستیم؟

با توجه به اندازه نمایشگر این گوشی، احتمالا طراحی این محصول با آیفون ۸ یکی خواهد بود و با توجه به زمان عرضه آن که ماه مارس انتخاب شده، می‌توان گفت که این گوشی جایگزین آیفون SE می‌شود.

در سال جاری میلادی، شاهد سه آیفون خواهیم بود. ابتدا دو آیفون XL و XL Max (البته هنوز از نام این آیفون‌ها مطمئن نیستم) همراه با نمایشگر OLED و دوربین سه گانه (شامل دوربین زاویه عریض، دوربین معمولی و دوربین تله با زوم دو برابری)، جایگزین آیفون XS و XS Max می‌شوند. آیفون سوم نیز نسل جدید آیفون XR خواهد بود که همچنان همان نمایشگر LCD را خواهد داشت و به جای دوربین تکی، شاهد دوربین دو گانه در این گوشی خواهیم بود. البته هنوز مشخص نیست که دوربین دوم در نسل جدید XR از نوع تله‌فوتو و زوم خواهد بود یا از نوع زاویه عریض.

اگر شایعه‌ای که امروز منتشر شده حقیقت داشته باشد، چند ماه پس از آیفون‌های ۲۰۱۹، شاهد معرفی و عرضه نسل جدید آیفون SE خواهیم بود که طراحی مشابه آیفون ۸ دارد با این تفاوت که مشخصات فنی آن به خوبی آیفون XL خواهد بود. این دقیقا همان استراتژی است که اپل در سال ۲۰۱۶ داشت و آیفون SE با مشخصات آیفون ۶S، چند ماه پس از آیفون ۶S عرضه شد.

شما درباره این آیفون ۴.۷ اینچی چه فکر می‌کنید؟ آیا به نظر شما نسل جدید آیفون SE باید همان نمایشگر ۴ اینچی را حفظ می‌کرد یا با افزایش اندازه نمایشگر آن به ۴.۷ اینچ موافقید؟

منبع: GSMArena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احسن پشنگ

    خدا کنه رونمایی بشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه