نوت ۵ و S6 اج پلاس مرداد ماه معرفی خواهند شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ هر سال در شهریور ماه مدل جدیدی از گوشی‌های نوت را راهی بازار می‌کرد. این در حالی است که این شرکت کره‌ای تصمیم دارد امسال درکنار عرضه نوت ۵، مدل جدید گلکسی S6 اج را با نام گلکسی S6 اج پلاس راهی بازار کند. قرار است این گوشی‌ها در تاریخ ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد امسال) در بازار عرضه شوند.

سامسونگ قصد دارد نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس را در تاریخ ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد امسال) معرفی کند.

قرار است سامسونگ این دو گوشی را در تاریخ ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد امسال) رونمایی کند. همچنین این شرکت قصد دارد در تاریخ ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد امسال) این گوشی‌ها را در بازار عرضه کند. گزارش‌های منتشر شده از گلکسی نوت ۵ اطلاعات جالبی مانند عدم پشتیبانی از کارت حافظه در این گوشی را نشان می‌دهد. گلکسی نوت ۵ از نظر ظاهری شبیه به S6 است، البته در نوت ۵ از صفحه نمایش خمیده‌ استفاده شده است. شرکت سامسونگ این گوشی را در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، سیاه و سفید تولید کرده است.

note

این تصویر به نوت۵ مربوط نیست

همچنین سامسونگ به‌تازگی پتنت جدیدی برای استفاده از قلم S-Pen در محصولات خود ثبت کرده است. براین اساس قرار است سامسونگ در زمان معرفی نوت ۵، قلم جدیدی هم برای آن به‌نمایش درآورد که مانند یک خودکار عمل می‌کند. این قلم از ویژگی‌های جدیدی بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربران بتوانند کارهای بیش‌تری به‌وسیله آن انجام دهند. به نظر می‌رسد یکی از این ویژگی‌ها نوشتن روی فایل‌های PDF باشد که سامسونگ پتنت آن را ثبت کرده است. براساس شایعه‌ها، سامسونگ در گلکسی S6 اج پلاس از یک پردازنده Exynos 7420 به‌جای پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۸ و ۳ گیگابایت رم بهره گرفته است. ممکن است این شرکت کره‌ای سرویس پرداخت با موبایل سامسونگ را هم در تاریخ ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد امسال) در آمریکا معرفی کند.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه