نوت ۷ مانع فروش گوشی‌های سامسونگ نشد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ گزارش مالی سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ خودش را منتشر کرد. در این گزارش مالی مشخص شده که فاجعه‌ی گلکسی نوت ۷ روی فروش سامسونگ تاثیر منفی نداشته است و این شرکت موفق شده که تاثیر منفی شکست این گوشی را به خوبی جبران کند و بتواند فروش محصولات دیگرش را بالا ببرد. در این آمار گفته شده که فروش دو گوشی گلکسی S7 و گلکسی S7 اج بسیار خوب بوده است.

سامسونگ امروز اعلام کرد که فروش گوشی‌های این شرکت در سه ماهه‌ی چهار سال ۲۰۱۶ به ۹۰ میلیون دستگاه رسید. در کنار این آمار مشخص شد که این شرکت ۸ میلیون دستگاه تبلت هم فروخته است. در این آمار گفته شده که سامسونگ فروش خوبی هم در حوزه‌ی گوشی‌های ۲G داشته که البته این فروش در ابتدای سال ۲۰۱۶ بسیار خوب بوده و بعدا کاهش پیدا کرده است.

شرکت سامسونگ پس از منتشر کردن این آمار گفت که سال آینده هم گوشی‌های مختلفی راهی بازار می‌کند. گوشی‌هایی که ضد آب و ضد گرد و خاک خواهند بود و سنسور تشخیص اثر انگشت هم روی آن‌ها قرار گرفته است. این شرکت گفت که امکانات بیشتری را روی محصولات میان‌رده و رده پایین خودش قرار می‌دهد تا بتواند افراد بیشتری را به خرید این گوشی‌ها تشویق کند.

منبع: SamMobile

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه