نوکیا بیشتر از سونی و HTC و گوگل گوشی می‌فروشد

۲۵ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت نوکیا دیگر گوشی نمی‌سازد، ولی این موضوع دلیل نمی‌شود که برند آن را روی گوشی‌های هوشمند نمی‌بینیم. شرکت HMD Global حق استفاده از برند نوکیا روی گوشی‌های هوشمند را خریداری کرده است و گوشی‌های نوکیا بسیار خوبی عرضه می‌کند. بر اساس گزارشی جدید، فروش گوشی‌های نوکیا از فروش گوشی‌های HTC و گوگل و OnePlus بیشتر است.

شرکت HMD در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷ توانسته است ۴.۴ میلیون گوشی نوکیا بفروشد.

«نیل شاه»، تحلیل‌گر موسسه‌ی Counterpoint به تازگی گزارش داده است که گوشی‌های نوکیا شرکت HMD در سه ماهه‌ی اخیر فروشی بیشتر از برندهای سونی، لنوو، وان‌پلاس، گوگل و حتی HTC داشته‌اند. طبق این گزارش، شرکت HMD در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷ توانسته است ۴.۴ میلیون گوشی نوکیا بفروشد که از مجموعه فروش گوشی‌های پیکسل در سال ۲۰۱۷ بیشتر است.

با اینکه از بازگشت گوشی‌های نوکیا و موفقیت آن‌ها خوشحال هستیم، آن‌ها با این ارقام قرار نیست در بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند به جایی برسند. براساس آمار و ارقام منتشر شده، نوکیا در رتبه‌ی یازدهم بزرگترین برندهای موبایل قرار می‌گیرد و ۱ درصد سهم بازار موبایل به این برند اختصاص پیدا می‌کند.

شرکت HMD ماه آینده می‌خواهد چند گوشی جدید به نمایشگاه MWC 2018 بیاورد. احتمالا شاهد سه گوشی اندرویدی جدید و یک گوشی قدیمی به سبک نوکیا ۳۳۱۰ خواهیم بود.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه