نوکیا ۲۲۲ رسما معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بسیاری از علاقه‌مندان شرکت مایکروسافت مدت‌ها است در انتظار معرفی و عرضه‌ی دو گوشی رده‌بالای لومیا هستند. این در حالی است که این شرکت روز گذشته دو گوشی سطح پایین از سری محصولات نوکیا معرفی کرد.
روز گذشته مایکروسافت دو گوشی ارزان‌قیمت از سری محصولات نوکیا معرفی کرد. یکی از این محصولات تک سیم‌کارته و دیگری قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را دارد.
نام یکی از این گوشی‌ها نوکیا ۲۲۲ است، همچنین نام محصول بعدی این شرکت نوکیا ۲۲ است که قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را دارد که از سری محصولات ارزان‌قیمت این شرکت به شمار می‌روند. لازم به‌ذکر است که براساس جزییات سخت‌افزاری و ویژگی‌های مورد استفاده در این محصولات، نمی‌توان آن‌ها را جزو گوشی‌های هوشمند در بازار عنوان کرد. نوکیا در این دستگاه‌ها تنها قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را فراهم کرده است. همچنین شرکت سازنده در این محصولات یک دوربین ۲ مگاپیکسلی هم قرار داده است.
به‌گفته‌ی مایکروسافت گوشی نوکیا ۲۲۲ در حالت آماده به‌کار تا ۲۹ روز روشن می‌ماند و مدل دو سیم‌کارته این محصول هم در حالت آماده به‌کار تا ۲۱ روز قابلیت استفاده را دارد. همچنین لازم به‌ذکر است که کاربران هر دو نسخه از این گوشی قادرند با یک‌بار شارژ آن تا ۲۰ ساعت مکالمه داشته باشند. این گوشی همچنین قابلیت پخش موسیقی تا ۴۵ ساعت را با یکبار شارژ فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت اشاره کرد. به‌نظر می‌رسد مایکروسافت این محصولات را از ماه آینده با قیمت ۳۷ دلار در برخی بازارها عرضه خواهد کرد.
منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه