نگاهی به اسکوتر برقی که تا می‌شود!

۲۰ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه
اسکوتر برقی

در نمایشگاه CES امسال انتظار هرچیزی را داشتیم جز معرفی استکوترهای برقی که تا می‌شوند! بی‌دلیل نیست که اسکوتر برقی UJet برای بسیاری از بازدیدکنندگان به عنوان یکی از جدیدترین محصولات متفاوت شمرده می‌شود.

اسکوترهای برقی چیز جدیدی نیستند. اگر تقویم طراحی اولین اسکوتر برقی را برداریم، به سال ۱۹۵۰ میلادی می‌رسیم؛ زمانی که پتنت یک دوچرخه‌ی الکتریکی ثبت شد و همان استارت شکل‌گیری اسکوترهای برقی شبیه به موتورسیکلت‌های کوچک را در آینده‌ زد.

حالا در تب و تاب نمایشگاه CES 2018، از یک اسکوتر برقی هیجان‌انگیز رونمایی شده است. اسکوتر برقی نمایشگاه چیزی شبیه به یک موتورسیکلت وسپا (Vespa) است تا یک اسکوتر ساده‌ای که یک دستگیره، کفی و بدنه‌ی فلزی داشته باشد. طراحی متفاوت این اسکوتر، وجه تمایز آن با سایر محصولات موجود در بازار است؛ چراکه قابلیت تا شدن این محصول باعث می‌شود تا کاربر آن را در ۳ بخش جلو، صندلی و عقبی تا کند و در جاهای تنگ از این ویژگی متفاوت اسکوتر نهایت بهره را ببرد.

در جلوی این اسکوتر برقی یک دوربین قرار گرفته که می‌تواند فیلم‌برداری کند. هم‌چنین بین دستیگره‌های اسکوتر یک صفحه نمایش لمسی قرار گرفته است. از ویژگی‌های جالب این محصول مهیج می‌توان به آنلاک کردن اسکوتر توسط گوشی هوشمند اشاره کرد!

حداکثر سرعت این محصول جدید ۳۰ مایل بر ساعت اعلام شده که با یک حساب‌کتاب ساده به عدد ۴۸ کیلومتر بر ساعت می‌رسیم. شرکت سازنده UJet از یک موتور برقی ۴ کیلوولت ساعتی استفاده کرده و گفته که محصولش را در دو مدل عرضه می‌کند؛ دو مدلی که می‌توانند مسافت‌های ۷۰ و ۱۵۰ کیلومتر را طی کنند. شرکت سازنده بیشتر بازار اروپا را هدف گرفته اما احتمال این وجود دارد که شاهد عرضه این محصول به بازار آمریکا و آسیا باشیم. قیمت این محصول جذاب احتمالا با قیمتی بین ۸ تا ۱۰ هزار دلار به فروش می‌رسد.

منبع: TheVerge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه