نگاهی به اپلیکیشن بومرنگ؛ کشف جذابیت پنهان حرکات

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپلیکیشن بومرنگ اینستاگرام

به احتمال زیاد با بومرنگ آشنا هستید. همان وسیله‌ی جالبی که شبیه به عدد ۷ است و اگر آن را با سرعت و زاویه‌ی صحیح پرتاب کنید در هوا مسیری دایره‌ای را طی می‌کند و دوباره به جای اول بازمی‌گردد. اینستاگرام نام اپلیکیشن بومرنگ را از همین وسیله گرفته است. اپلیکیشنی جالب و فوق‌العاده ساده برای آیفون و گوشی‌های اندرویدی که اجازه می‌دهد حرکات ساده را به ویدیوهایی جذاب و بامزه تبدیل کنید. ترفند اپلیکیشن بومرنگ این است که یک ویدیوی بسیار کوتاه را ضبط می‌کند و سپس با عقب و جلو بردن و تکرار کردن آن، به ظاهر یک حلقه یا لوپ نامتناهی می‌سازد. در نتیجه گویی افراد و سوژه‌های درون فیلم در دامی ابدی اسیر شده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی کوتاه زیر را تماشا کنید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شوید.

همان‌طور که دیدید رابط کاربری و در نتیجه استفاده از اپلیکیشن بومرنگ فوق‌العاده ساده است. شما تنها کافی است دکمه‌ی شاتر را بزنید و اپلیکیشن تمام کارها را به صورت خودکار انجام می‌دهد. ترفند ساده‌ی این اپلیکیشن معمولا به نتایج جالب و خنده‌داری منجر می‌شود. ولی اگر بخواهید نتایجی دراماتیک به دست بیاورید باید اندکی خلاقیت داشته باشید. حرکت مهم‌ترین عنصر در ویدیوهای بومرنگ است. و از آنجا که بومرنگ تنها یک ثانیه را ثبت می‌کند باید به دنبال حرکات سریع باشید. برای مثال چیزهایی که می‌شکنند، می‌ترکند یا به هر شکلی سریع اتفاق می‌افتند.

اپلیکیشن بومرنگ اینستاگرام

اپلیکیشن بومرنگ را اینستاگرام ساخته است. بنابراین درست همانند اپلیکیشن هایپرلپس، به جای این که آن را به یک شبکه‌ی اجتماعی مستقل مجهز کند، بیشتر در نظر داشته تا از خود اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن ویدیوهایی که می‌سازید استفاده کنید. هم بومرنگ و هم هایپرلپس به قدری ساده هستند که به نظر می‌رسد اینستاگرام حتی می‌توانسته آن‌ها را در قالب یک قابلیت جدید به خود اپلیکیشن اینستاگرام اضافه کند. پس از این که یک ویدیوی بومرنگ ضبط کنید به صفحه‌ای وارد می‌شوید که دو گزینه‌ی اینستاگرام و فیسبوک را برای منتشر کردن ویدیو با دکمه‌هایی بزرگ به شما پیشنهاد می‌دهد. البته دکمه‌ی سومی هم وجود دارد که با زدن آن تقریبا امکان منتشر کردن ویدیو روی تمام شبکه‌های اجتماعی و سایر اپلیکیشن‌ها را خواهید داشت. اگر هم فعلا قصد انتشار ویدیو را نداشته باشید می‌توانید آن را در گالری گوشی ذخیره کنید.

Pros

  • رابط کاربری بسیار آسان
  • عدم نیاز به ثبت‌نام یا ساخت اکانت
  • نتایج جذاب و بامزه

Cons

  • می‌توانست جزیی از اپلیکیشن اینستاگرام باشد

‌‌‌‌

دانلود از اپ استور

دانلود از گوگل پلی

دانلود از کافه بازار

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه