همه اطلاعاتی که می‌توان از تریلر سوم Red Dead Redemption 2 کسب کرد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه

نزدیک دو سال می‌شود که راک‌استار بازی Red Dead Redemption 2 را معرفی کرده و عرضه‌ی بازی هم تا به امروز چند باری به عقب افتاده است. با این حال، کسی از این تاخیرها ناراحت نیست، چون همه‌ی ما می‌دانیم که راک‌استار بازی بد دست گیمرها نمی‌دهد. راک‌استار از معدود شرکت‌هایی است که بازی‌های‌اش استانداردهای صنعت بازی را تغییر می‌دهند. فقط کافی است تا نگاهی به Red Dead Redemption بیاندازید که در سال ۲۰۱۰ راهی بازار شده بود؛ انگار نه انگار که این بازی ۸ سال پیش راهی بازار شده بود. هنوز با دیدن بازی محو زیبایی بی نظیرش می‌شویم. جدا از این که بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس کیفیتی دو چندان پیدا کرده است. البته قرار نیست از قسمت اول بازی صحبت کنیم.

جدیدترین Red Dead Redemption 2 همین چند روز پیش منتشر شد. تریلر جدید برخلاف تریلرهای قبلی چیزهای جدیدی نشان‌مان داد. بخش‌هایی از داستان مشخص شدند و حتی شخصیت‌های آشنایی هم مشاهده کردیم. عرضه تریلر جدید بازی بهانه‌ای شده است تا باز هم نگاهی به دنیای غرب وحشی راک‌استار گیمز بیاندازیم، تریلر را بارها و بارها ببینیم و متوجه نکات مختلف آن شویم.

زبان اصحاب رسانه از توصیف Red Dead Redemption 2 قاصر است!

نزدیک به هشت ماه می‌شود که از عرضه تریلر قبلی Red Dead Redemption 2 می‌گذرد. در این تریلر بیشتر با شخصیت «ارتور مورگان» (Arthur Morgan) آشنا شدیم. همچنین اطلاعات خوبی هم از گروه خلافکاری «ون در لیند» (Van Der Linde) به دست آوردیم. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گروه ون در لیند نقش مهمی در داستان قسمت قبلی یعنی Red Dead Redemption که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد ایفا می‌کرد. این گروه گنگستری از اعضایی به نام‌های «جان مارستن»، «بیل ویلیامسن»، «خاویر اسکوئلا»، «آرتور مورگان»، «میکا بل»، «سیدی آدلر» و «چارلز اسمیت» تشکیل شده بود. اگر خاطرتان هم باشد جان مارستن در طول بازی Red Dead Redemption به دنبال بیل ویلیامسون و کشتن بازمانده‌های گروه ون در لیند بود. گروه ون در لیند در طول سال‌ها در غرب وحشی، تنش و وحشت زیادی به وجود آورده بودند و به یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های خلاف‌ کاری آن زمان تبدیل شدند. موضوع جالب‌تر اینجاست که می‌توان این گروه را اقتباسی از فیلم The Wild Bunch و گروه گنگستری آن دانست.

بازی Red Dead Redemption 2 پیش درآمدی برای قسمت قبلی به حساب می‌آید و به همین دلیل با گذشته‌ی جان مارستون و گروهش در آن بیشتر آشنا خواهید شد. همچنین بازی قبلی به شکلی به پایان رسید که به نظر می‌رسید تمام گروه‌های خلاف‌کاری غرب وحشی از بین رفته‌اند و دوره آن‌ها به پایان رسیده است؛ طوری که می‌توان گفت ون در لیند، آخرین گروه گنگستری غرب وحشی است.

روزی روزگاری در غرب

بازی Red Dead Redemption 2

بازی در سال ۱۸۹۹ رخ می‌دهد. دقیقا ۱۲ سال پیش از اتفاقات قسمت قبلی. در این سال دوران غرب وحشی به تدریج رو به پایان است و مردان قانون به سختی به دنبال از بین بردن گروه‌های گنگستری و دستگیر کردن یا کشتن اعضای آن‌ها بودند.  به نظر داستان بازی از جایی شروع می‌شود که آرتور مورگان و گروه Van Der Linde در سرغت بانک ناموفق ظاهر می‌شوند و به همین دلیل پا به فرار میگذارند. ماموران فدرال هم جایزه بزرگی را برای پیدا کردن اعضای این گروه می‌گذارند؛ اما این گروه خلاف‌کاری باز هم به فعالیت خودش ادامه می‌دهد و اعضای آن دست به هر خلافی می‌زنند. هر کسی هم که جلوی آن‌ها را بگیرد، به دست آن‌ها کشته می‌شود. اما بازی از جایی جالب‌تر می شود که مورگان باید برای خودش تصمیم بگیرد. آیا او تصمیم می‌گیرد که به دنبال آرزوها و اهداف خودش برود و جلوی گروه خلاف‌کار بایستد، یا اینکه سعی کند در گروه ادامه و اعتماد اعضای گروه را به خودش جلب کند.

شهامت واقعی

بازی Red Dead Redemption 2

در ادامه تریلر با یک شخصیت زن مواجه می‌شوید. در ابتدا فکر می‌کردیم که او همان بانی مک‌فارلن است که در قسمت قبلی این مجموعه بازی‌ها او را دیده بودیم، اما مشخص شد که زن جدید یکی از اعضای همین گروه خلاف‌کار است یا حداقل برای مدتی کوتاه با این گروه همکاری می‌کند. او «سیدی آدلر» (Sadie Adler) نام دارد و به نظر می‌رسد که اعتماد قهرمان اصلی بازی را هم به خودش جلب می‌کند.

دوست قدیمی، دشمن آینده

در دومین تریلری که از Red Dead Redemption 2 منتشر شده بود، شخصیتی را مشاهده کردیم که کسی به جز بیل ویلیامسون نبود. همان شخصیتی که در ابتدای بازی قبلی نزدیک بود جان مارستن را بکشد. حالا در تریلر جدید بارها او را مشاهده می‌کنیم. او را به واسطه کلاه کاملا منحصر به فرد و ریش نامرتب‌اش به سادگی می‌توان شناخت.

 

جویندگان

بازی Red Dead Redemption 2

با توجه به اینکه با یک بازی محیط سر و کار داریم، قطعا با ماموریت‌های جانبی بسیار زیادی مواجه خواهیم شد. راک‌استار کیمز استاد ساخت بازی‌های سبک محیط باز است و شکی هم در آن نداریم که قطعا معجون عجیبی را برای ما درست کرده که نباید حتی ذره‌ای از آن را از دست بدهیم. سرقت از قطار‌های مختلف، دزدی از بانک یا شرکت در مسابقات مشت‌زنی یا دعواهای خیابانی برخی از این ماموریت‌های جانبی خواهند بود.

به خاطر یک مشت دلار

بازی Red Dead Redemption 2

همان طور که گفتیم بازی از جایی شروع می شود که قهرمان بازی به همراه گروه خلاف‌کار ون در لیند قصد دارند از بانک دزدی کنند که کارشان ناتمام می‌مانند و همه چیز شکست می‌خورد. دزدی از بانک در شهر «بلک‌واتر» (Blackwater) رخ می‌دهد. شهری که در قسمت اول بازی هم در آن حضور داشتیم. این احتمال هم وجود دارد که باز هم مکان‌های آشنای قدیمی‌تری را در بازی مشاهده کنیم. همچنین اگر خاطراتان باشد در قسمت قبلی به این موضوع اشاره شد که در شهر بلک‌واتر یک درگیری بزرگ رخ داد و افراد زیادی در آن کشته شدند. پس اصلا بعید نیست که همین دزدی از بانک همان ماجرای معروف قسمت قبلی باشد.

قانون‌شکنان

بازی Red Dead Redemption 2

با دیدن تریلر جدید بازی Red Dead Redemption 2 به این نتیجه رسیدیم که آرتور مرگان شخصیتی مصمم و بااراده است. مشخص است که او تاثیر زیادی روی اعضای گروه گنگستری دارد و با صحبت‌هایش آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. او در یکی از صحبت‌هایش می‌گوید که «برادران هم اشتباه می‌کنند». این صحبت او می‌تواند نشانه‌ای به دزدی بانک و اشتباهات رخ داده در این اتفاق باشد. همچنین نباید این موضوع را نادیده بگیریم که گروه خلاف‌کار بازی هم اکنون در حال فرار هستند و ممکن است که در طول بازی اشتباهات دیگری را هم مرتکب شوند. به نظر می‌رسد که آرتور در طول بازی با اعتقادات شخصی خودش و آرمان‌های گروه با مشکل بر می‌خورد او سعی دارد راهی پیدا کند که بتواند همه چیز را درست کند.

خوب، بد، زشت

بازی Red Dead Redemption 2

در نمایی دیگر از تریلر جدید بازی به احتمال زیاد قهرمان منفی بازی را هم مشاهده کردیم. شخصیتی که او را در قسمت قبلی بازی هم دیده بودیم. او به احتمال زیاد «ادگار راس» (Edgar Ross) است که در Red Dead Redemption 2 جوان‌های او را می‌بینیم. ادگار راس همان پلیسی بود که در پایان قسمت قبلی بازی توسط پسر جان مارستون کشته می‌شود. شاید بتوانیم او را یکی از منفورترین شخصیت‌های منفی در بازی‌های ویدیویی بدانیم. مخصوصا که می‌دانیم چه داستانی را برای جان مارستون رقم زد.

 

سنگ قبر

بازی Red Dead Redemption 2

یکی از هیجان‌انگیزترین قسمت تریلر جدید Red Dead Redemption 2 دیدن چهره‌ای آشنا و محبوب بود. در یکی از صحنه‌های این تریلر مشاهده می‌کنیم که آرتور و گروهش یک گروگان دارند. این گروگان کسی نیست جز جان مارستن. دیدن قهرمان اصلی قسمت قبلی در تریلر جدید قطعا ما و خیلی‌ها را هیجان‌زده کرد. حتی زحم روی صورت معروف مارستون هم کاملا در تریلر جدید مشخص است. حالا باید ببنیم چه اتفاقی برای او رخ می‌دهد.

 

فشنگی برای ژنرال

بازی Red Dead Redemption 2

در بازی قبلی و در ماموریت‌های مختلفی که انجام دادیم، کم و بیش با گروه خلاف کاری اصلی بازی Red Dead Redemption 2 آشنا شدیم. حالا می‌دانیم که این گروه سه عضو اصلی به نام‌های جان مارستن، آرتور مورگان و بیل ویلیامسن دارد؛ اما با توجه به چیزی که در این تریلر دیدیم به نظر می‌رسد این افراد هنوز با هم در یک گروه قرار نگرفته‌اند و حتی به خون یکدیگر هم تشنه‌اند. بدون شک باید شاهد اتفاقات هیجان‌انگیزی در این بازی باشیم.

 

رقصنده با گرگ‌ها

بازی Red Dead Redemption 2

کاملا مشخص است که اتفاقات اول بازی گروه Van der Linde را در شرایط سختی قرار داده است. در یکی از صحنه‌های تریلر بازی میبینید که رهبر گروه می‌گوید:« قوی بمانید. من را همراهی کنید.» اما به نظر می‌رسد که گروه چندان به رهبر خودش اعتماد ندارد و این احتمال وجود دارد که او توسط اعضای گروه کشته شود. آیا آرتور مرگان خودش به رهبر جدید گروه تبدیل می‌شود؟

تصاویر جدید Red Dead Redemption 2 شگفت‌زده‌تان می‌کند!

انتظار برای عرضه‌ی Red Dead Redemption 2 بسیار سخت است. این بازی قرار است پاییز امسال برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ منتشر شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Pourya

    پس نسخه PC چی شدش؟
    چقدر این سازندها بی انصافن

  2. Avatar مصطفی

    متن هاتون عالیه. هم این متن و هم متنی که راجع به frostpunk نوشتید عالین. مخصوصا بند ابتدایی نقد و بررسی frostpunk

  3. Avatar sepehrtabriz

    سلام. اقای نوردوست اقای میرزایی چه خبر از پادکست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Avatar Fary

    پس pc چی ، حداقل خداکنه مثل GTA 5 بعد یه مدت برای pc هم بیاد . واقعا شاهکاره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه