نینتندو سالی دو سه بازی موبایل می‌سازد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ده روزی است که از عرضه‌ی اولین بازی موبایل نینتندو می‌گذرد و این شرکت خبر داده است که بازی «سوپر ماریو ران» (Super Mario Run) تنها بازی موبایل آن‌ها نخواهد بود. طبق گفته‌ی نینتندو، این شرکت می‌خواهد از سال ۲۰۱۷ میلادی سالانه ۲ تا ۳ بازی موبایل عرضه کند.

نینتندو به بازی‌های موبایل خود به عنوان ستون سومی برای درآمدزایی در شرکت‌اش نگاه می‌کند.

نینتندو قبل از بازی سوپر ماریو ران، در سال ۲۰۱۶ هم‌چنین یک اپ دیگر به اسم Miitomo برای موبایل عرضه کرده بود. با این حال، بازی سوپر ماریو ران، حرکتی کاملا جدید برای نینتندو محسوب می‌شود. برخلاف Miitomo که زیاد تحویل گرفته نشده بود، سوپر ماریو ران بازخوردهای بسیار خوبی داشته است. فقط چهار روز پس از عرضه‌ی سوپر ماریو ران، نینتندو گزارش داد که این بازی ۴۰ میلیون بار دانلود شده است. منتقدان هم امتیازات خوبی  بازی سوپر ماریو ران داده‌اند.

«تاتسومی کیمیشیما»، مدیرعامل نینتندو، در مصاحبه‌ای به یکی از نشریات ژاپن گفته است که آن‌ها در حال حاضر، چند بازی موبایل دیگر هم در دست ساخت دارند. طبق گفته‌ی کیمیشیما، نینتندو به بازی‌های موبایل خود به عنوان ستون سومی برای درآمدزایی در شرکت‌اش نگاه می‌کند و تمرکز آن‌ها، فقط روی کنسول‌های خانگی و دستی این شرکت نخواهد بود.

نینتندو انتظار دارد تعداد دانلودهای سوپر ماریو ران روی اپ استور اپل به ۱۰۰ میلیون برسد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه