هدست‌های ویندوزی به زودی بازی‌های SteamVR را اجرا می‌کنند

۲۲ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت تایید کرده است که تا چند روز دیگر، می‌توان از هدست‌های واقعیت مجازی ویندوز یعنی پلتفرم Windows Mixed Reality برای اجرای بازی‌های واقعیت مجازی استیم استفاده کرد. پشتیبانی پلتفرم واقعیت مجازی ویندوز از بازی‌های SteamVR از روز ۱۵ نوامبر آغاز خواهد شد.

در حال حاضر تعداد بازی‌هایی که با هدست‌های واقعیت مجازی ویندوزی کار می‌کنند، زیاد نیستند.

در حال حاضر توسعه دهندگان می‌توانند از پلتفرم Windows Mixed Reality برای اجرا بازی‌های SteamVR استفاده کنند، ولی از چند روز دیگر این امکان برای همه‌ی کسانی که یک هدست ویندوزی دارند فراهم خواهد شد. فروشگاه استیم مشخص خواهد کرد که کدام بازی‌های واقعیت مجازی با هدست‌های ویندوزی کار خواهند کرد.

در حال حاضر تعداد بازی‌هایی که با هدست‌های واقعیت مجازی ویندوزی کار می‌کنند، زیاد نیستند و برخی از آن‌ها هم روی فروشگاه خود ویندوز پیدا می‌شوند؛ طوری که پلتفرم Windows Mixed Reality فاصله‌ی زیادی با هدست‌های Rift و Vive دارد.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که پشتیبانی هدست‌های ویندوزی از SteamVR هنوز هم در حالت بتا قرار دارد. مایکروسافت هم حرفی از خروج این سرویس از بتا نزده است. شاید ماه‌ها طول بکشد تا هماهنگی کامل Windows Mixed Reality با SteamVR از مرحله‌ی بتا خارج و نهایی شود.

هدست‌های واقعیت مجازی ویندوزی قیمتی کمتر از هدست Vive یا Rift دارند، ولی با این حال برای بازی ساخته نشده‌اند و اگر می‌خواهید تجربه‌ی خوبی برای بازی کردن داشته باشید،‌ باید سراغ همان دو هدست بروید.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه