هدست واقعیت مجازی HTC Vive راحت تعمیر می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت iFixit، هدست واقعیت مجازی HTC Vive بسیار آسان تعمیر می‌شود و به راحتی می‌توان قطعات مختلف آن را باز کرد.

قطعات هدست واقعیت مجازی HTC Vive را می‌توان به راحتی از یکدیگر جدا و تعمیر کرد.

در حالی که اکثر هدست‌های واقعیت مجازی بسیار گران قیمت هستند، هدست واقعیت مجازی HTC Vive با قیمت ۸۰۰ دلار از تمام محصولاتی که تا این لحظه عرضه شده‌اند، گران‌تر است؛ اما این قیمت بالا باعث نشده که با محصولی بسیار پیچیده که نتوان آن را به راحتی تعمیر کرد مواجه شویم. سایت iFixit این هدست واقعیت مجازی را کالبد شکافی کرده و به آن امتیاز ۸ از ۱۰ را داده و گفته که این محصول بسیار راحت باز می‌شود و می‌توان آن را سریع تعمیر کرد.

این محصول برخلاف بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند و لپ تاپ‌ها که در ساخت آن‌ها از مقدار زیادی چسب استفاده می‌شود، ساده ساخته شده و به همین دلیل قطعات داخلی آن به راحتی از یکدیگر جدا می‌شوند. همچنین با کالبد شکافی Vive مشخص شده که برای باز کردن آن نیازی به ابزار خاص نخواهید داشت.

سایت iFixit به این موضوع اشاره کرده که در ساخت این هدست واقعیت مجازی از متریال‌هایی که در کنترلر Steam هم قرار داشته، استفاده شده است و به همین دلیل می‌توان این دستگاه را به راحتی تعمیر کرد و قطعات جدید روی آن قرار داد.

اگر قصد خرید یک هدست واقعیت مجازی را دارید، HTC Vive در حالی که قیمت بالایی دارد، گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آید. اگر این محصول خراب شد، به راحتی قابل تعمیر است. در ادامه می‌توانید تصاویر کالبد شکافی این محصول را ببینید:

‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه