هدفون ۲۰۰۰ دلاری Audio-Technica به درد حرفه‌ای‌ها می‌خورد

۷ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

معمولا وقتی روی جعبه‌ی یک هدفون می‌نویسند به همراه «کیف قابل حمل»، ذهن‌مان به سمت یک کیسه‌ی پارچه‌ای یا پلاستیکی می‌رود؛ کیسه‌ای که قرار است هدفون را از صدمات و گرد و غبار دور نگه دارد. معمولا خبری از یک «کیف» نیست. با این حال، شرکت Audio-Technica واقعا یک کیف به همراه پرچم‌دار جدید هدفون‌های خود عرضه می‌کند. هدفون‌های ATH-ADX5000 نه تنها باکیفیت هستند، بلکه در یک کیف دستی لوکس جای گرفته‌اند.

هدفون ADX5000 درایورهایی ۵۸ میلی‌متر با روکش تنگستن دارد.

البته وقتی به قیمت این هدفون نگاه کنید از شرکت Audio-Technica می‌‍پرسید که چرا به جای یک کیف، یک استودیوی ضبط روی هدفون‌های خود ارایه نمی‌دهد. هدفون ATH-ADX5000 قیمتی ۲۰۰۰ دلاری دارد. این شرکت با ساخت این هدفون تصمیم دارد تا با محصولاتی مثل Sennheiser HD 800 S رقابت کند.

محصولات قبلی شرکت Audio-Technica محدوده‌ی صدای بسیار بالایی دارند و با دقت بسیار خوبی صدا را به گوش شما می‌رسانند. هدفون‌های بالارده‌ی این شرکت به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند با دقت بالایی صدا تنظیم کنند و این سری جدید ۵۰۰۰ حتی پایش را فراتر گذاشته است.

هدفون ADX5000 درایورهایی ۵۸ میلی‌متر با روکش تنگستن دارد. طراحی بند هدفون کاملا برای Audio-Technica جدید است و هم این بند و هم پد هدفون روکش آلکانترا دارند. هدفون‌های ADX5000 تک تک به صورت دستی در توکیو اسمبل می‌شوند و هر کدام هم شماره سریال مختص خود را دارند که روی آن‌ها حک شده است.

هدفون ATH-ADX5000 از ماه آبان با قیمت ۲۰۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. alireza.a

    واووو. به این میگن هدفون حرفه ای. زیبا و با کیفت.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه