با همراهان دیجی‌کالا در یلدای شگفت‌انگیز آشنا شوید

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
یلدای شگفت انگیز

یلدای دیجی‌کالا با حضور همراهان بزرگ و خوش نامش، شگفت‌انگیزتر برگزار می‌شود. افتخار داریم از همراهانمان در یلدای شگفت‌انگیز دیجی کالا تشکر کنیم و شما را با آنها و هدایای ویژه‌ای که برایتان در نظر گرفته‌اند بیشتر آَشنا کنیم:

علی بابا، باشگاه مشتریان بانک ملت، سایت سینماتیکت، نماشا، سکه، شیپور، ها‌ی وب، آسیاتک، بانک دی، بانک شهر، صبانت، سیب اپ و شاتل در کمپین یلدای شگفت‌انگیز به دیجی کالا یاری رسانده‌اند.

ایرانسل دو نوع هدیه برای مشتریان دیجی کالا در یلدای شگفت‌انگیز دارد:

با ثبت کد YISIM15 به میزان ۱۵.۰۰۰ تومان در خرید آی سیم از فروشگاه اینترنتی ایرانسل، تا سی ام دی ماه تخفیف خواهید گرفت و نیز با نصب اپلیکیشن «ایرانسل من» می‌توانید شانس خود را برای دریافت جایزه تنها با تکان دادن گوشی موبایل خود امتحان کنید.

چارخونه به عنوان بازار جامع محتوای دیجیتال، بستری فراهم کرده که تا پنجم دی ماه با شماره گیری کد *۳*۳۳*۱#  و نصب و ثبت‌نام در نسخه اندروید چارخونه، مبلغ ۱۰.۰۰۰ تومان اعتبار هدیه دریافت کنید.

با ثبت کد TAP30DK، به میزان ۱۰% تا سقف ۳.۰۰۰ تومان تا سی‌ام دی‌ماه در سفر خود با تپسی می‌توانید تخفیف بگیرید.

پارس آنلاین برای اولین خرید مشتریان جدید خود ۷۲% تخفیف برای خرید شش ماه اینترنت ۸ مگابیت بر ثانیه در نظر گرفته است که با ثبت کد تخفیف POL-YLD-97 در قسمت مربوط به مشتریان دیجی کالا در وب سایت پارس آنلاین، تا دهم دی ماه قابل دریافت است.

تا هفتم دی ماه از ریحون هم می‌توانید هدیه بگیرید. با ثبت کد تخفیف RHN-Yalda97، در اولین خرید ۳۰% تا سقف ۱۰ هزار تومان در سفارش آنلاین غذا در ریحون تخفیف دارید.

برای آنهایی که بازی دوست دارند بازی کوییز آو کینگز هم در کمپین یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا جایزه گذاشته است. با ثبت کد هدیه QoK-DK در بازی، ۳۰۰ سکه از کوییز آو کینگز  هدیه بگیرید. اعتبار این هدیه تا ۳۰ آذر است.

پلاک تا پانزدهم دی ماه با ثبت کد تخفیف  dkpelak20، مبلغ ۲۰  هزار تومان تخفیف برای تمامی خدمات (نظافت منزل، کارواش، خشکشویی و تعمیرات) به شما هدیه می‌دهد.

در صورت خرید نقدی با ثبت کد تخفیف dkyalda ، تا ۲۸ اسفند ماه امسال،  ۲۵ هزار تومان برای خرید بیمه شخص ثالث از بیمیتو تخفیف بگیرید.

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ایمان

    زمان و مکان قرعه کشی مشخص نشده؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه