همه‌ی آنچه از بازی جدید Left Alive می‌دانیم

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

به لطف شماره‌ی این هفته‌ی نشریه‌ی ژاپنی فامیتسو، توانسته‌ایم اطلاعات بیشتری از بازی «بازمانده» یا همان Left Alive کسب کنیم. این بازی در طول کنفرانس سونی پیش از نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۱۷ رونمایی شد. بازی Left Alive یک بازی اکشن تیراندازی است و برای دو پلتفرم پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی ساخته می‌شود.

«شینجی هاشیموتو» تهیه کنندگی بازی Left Alive را برعهده دارد. هاشیموتو پیش از این تهیه کننده‌ی مجموعه بازی‌های Front Mission بوده. کارگردان بازی Left Alive «توشیفومی نابه‌شیما» است که روی مجموعه بازی‌های رباتیک Armored Core کار کرده و طراحی شخصیت‌های بازی هم به دست «یوجی شینکاوا»، کارگردان هنری مجموعه بازی‌های متال گیر افتاده است.

پیش از هر چیز به شما پیشنهاد می‌کنیم که تریلر بازی Left Alive را در ادامه ببینید.

طبق اطلاعات منتشر شده در نشریه‌ی فامیتسو، بازی یک اکشن تیراندازی سوم است. در Left Alive باید در کنار تیراندازی، در محیط بازی تله‌هایی قرار دهید. بازی در دنیای مجموعه‌ی Front Mission اتفاق می‌افتد و از نظر داستانی، بین Front Mission 5 و Front Mission Evolved قرار می‌گیرد. بازی در روسیه اتفاق می‌افتد و قصه‌ی یک روز را روایت می‌کند. جنگ بزرگی در شهر شروع شده و شخصیت‌های بازی، هر کدام در نهایت مجبور می‌شوند در این جنگ نقشی داشته باشند. داستان بازی خطی است، ولی سرنوشت شخصیت‌ها با انتخاب‌های شما تغییر خواهد کرد؛ یعنی در نهایت یک اتفاق در پایان داستان می‌افتد، ولی ممکن است یک شخصیت زنده بماند یا بمیرد.

بازی سه شخصیت اصلی دارد. شخصیت‌های اصلی همان سه نفری هستند که در پوستر بازی دیده می‌شوند. بازی با یک شخصیت جوان شروع می‌شود، سپس کنترل یک شخصیت زن را به دست می‌گیرید و در مراحل بین سه شخصیت سوییچ می‌کنند.

Left Alive محیط-باز نیست و مرحله به مرحله پیش می‌رود. مراحل بزرگ هستند و انجام هدف‌ها در آن‌ها، چند راه دارد. هر مرحله طوری طراحی شده است تا بتوان چند بار آن را بازی کرد و هر بار تجربه‌ی متفاوتی داشت. برای مثال می‌توان مستقیما به دل دشمن زد، یا اینکه به دور از چشم دشمن و به صورت مخفی کاری مرحله را به پایان رساند.

هدف اصلی بازی زنده ماندن و بقا است. به همین دلیل هم بازی گزینه‌های زیادی در مقابل‌تان می‌گذارد. می‌توانید در محیط بازی تله بگذارید. در بازی می‌توان منابع مختلفی جمع کرد و با استفاده از آن‌ها، آیتم ساخت.

ربات‌های بزرگ مجموعه‌ی Front Mission که به اسم Wanzer شناخته می‌شوند در Left Alive هم وجود دارند. البته این ربات‌ها دشمنان شما هستند. با این حال، می‌توانید ربات‌های دشمنان را بدزید و از آن‌ها علیه خودشان استفاده کنید.

شینجی هاشیموتو گفته است که به این دلیل یک Front Mission جدید نساخته‌اند، چون نمی‌خواستند افراد فکر کنند که آن‌ها یک بازی رباتی می‌سازند. بازی فقط در دنیای Front Mission اتفاق می‌افتد و روند آن را دنبال نمی‌کند. آن‌ها پیش از ساخت بازی برای طراحی شخصیت‌ها، سراغ «هیدئو کوجیما» (خالق مجموعه‌ی متال گیر)َ، «کنیچیرو ایمایزومی» (تهیه کننده‌ی متال گیر) و یوجی شینکاوا رفتند. در نهایت پس از مشورت با آن‌ّا، یوجی شینکاوا وظیفه‌ی طراحی شخصیت‌ها را برعهده می‌گیرد.

در حال حاضر ۵۰ درصد از مراحل ساخت Left Alive پیش رفته است. بازی در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Famitsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه