همه‌ی آنچه باید از LG SIGNATURE بدانید

۱۷ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

دو سال پیش، در جریان نمایشگاه CES، شرکت ال‌جی الکترونیکس با برند لاکچری «سیگنیچر» (Signature) سر و صدای زیادی به پا کرد. در برند سیگنیچر فناوری مدرن با طراحی خارق‌العاده تلفیق شده است. ال‌جی در سری سیگنیچر همه‌‌جور محصول لوکس را تولید می‌کند: از یخچال و ماشین لباس‌شویی گرفته تا تلویزیون OLED.

آن‌چه محصولات سری سیگنیچر را از سایر محصولات مشابه در بازار متمایز می‌کند، تاکید همزمان روی عملکرد دستگاه، طراحی مینیمال و متریال باکیفیت است. مواردی که در سایر محصولات بازار، معمولا قربانی یکدیگر می‌شوند. ال‌جی با برند سیگنیچر تمام تلاش خود را به کار گرفته که هر سه‌ی این موارد را در کنار هم به مشتری عرضه کند. البته دلیل قیمت بالای این محصولات نیز حاصل همین بلندپروازی سازندگان سیگنیچر است.

طراحی ساختمان‌ها در شهرهای بزرگ دنیا، الهام‌بخش طراحی محصولات سیگنیچر است. این موضوع را می‌شود به‌وضوح در کمپین‌های برند سیگنیچر دید. برای مثال در جریان نمایشگاه CES 2018، تاکید زیادی روی الهام‌بخش بودن معماری شهرهای دوبی، مسکو، میلان و سیدنی می‌شد. ال‌جی با برند سیگنیچر سعی بر این دارد که تلفیق هوشمندانه فرهنگ، مد و هنر را در قالب محصولات الکترونیکی مصرفی به خانه‌ها بیاورد. معماری شهرهای بزرگ، یکی از بزرگ‌ترین منابع الهام‌بخش بشر به شمار می‌رود. طراحان سیگنیچر هم سعی کرده‌اند با بهره‌گرفتن از المان‌های طراحی نمای شهرها، محصولاتشان را به بازار عرضه کنند.

پس از گذشت ۲ سال از اولین رونمایی محصولات جدید برند سینیچر در ایران، بار دیگر به ۴ محصول جالب و هیجان‌انگیز آن نگاهی می‌اندازیم:

یکی از این محصولات، تلویزیون LG SIGNATURE OLED W7  است که برنده جایزه بهترین محصول در نمایشگاه CES شده است. محصول دیگر، یخچال LG SIGNATURE InstaView است که طبق ادعای ال‌جی طراحی انقلابی و هیجان‌انگیزی دارد. این یخچال با داشتن یک پنل منحصربه‌فرد تنها با زدن دو ضربه روی در شیشه‌ای آن، داخل یخچال را به شما نشان دهد. دیگر محصول این سری تصفیه هوای LG SIGNATURE Air Purifier است که با استفاده از پنل شفاف و نوآورانه‌اش، فرایند تصفیه هوا را به تجربه‌ای بصری تبدیل کرده است. ماشین لباس‌شویی LG SIGNATURE TWINWash طراحی مدرن و عملکرد شست‌وشوی متفاوتی را ارائه می‌کند. با این ماشین لباسشویی می‌توانید دو حجم لباس را به صورت جداگانه بشویید و کاملا از لباس‌های خود مراقبت کنید.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED W7

تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W تمرکز  خود را روی ذات و جوهره اصلی تلویزیون گذاشته است و تمام عواملی که حواس شما را در زمان تماشا کردن و شنیدن  پرت می‌کند حذف شده‌اند. تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W به صورتی روی دیوار نصب می‌شود که حتی سایه‌ای پشت آن مشاهده نمی‌شود.

این تلویزیون اسپیکرهای up-firing (رو به بالا) دارد تا انتشار صدا بهتر شود و چه در میزان صدای کم و یا زیاد، کیفیت صدا افت نکند. تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W با دو استاندارد HDR و صدای شرکت دالبی یعنی Dolby‌Vision و Dolby Atmos عرضه شده است.

یخچال LG SIGNATURE InstaView

یخچال LG SIGNATURE InstaView فناوری تازه‌ای به اسم DOOR-in-Door دارد که قابلیت‌های متنوعی در اختیار کاربر می‌گذارد. ویژگی برچسب هوشمند به شما اجازه می‌دهد در پنل روی یخچال لیست مواد داخل یخچال را سازماندهی و لیست کارهایی که  باید در طول روز انجام دهید را مدیریت کنید.

اعضای خانواده می‌توانند برای یکدیگر یادداشت بگذارند و لیست انجام کار روی صفحه نمایشگر یادداشت کنند. لنز پانارومای بسیار عریض داخل یخچال، از داخل یخچال در زاویه‌های مختلف عکس می‌گیرد و آنها را به‌صورت بی‌سیم به گوشی هوشمند مورد نظر می‌فرستد. قابلیتی که برای افرادی که بدون لیست خرید به فروشگاه می‌روند بسیار کاربردی است.

لباسشویی LG SIGNATURE TWINWash

این برند پرمیوم همچنین یک ماشین لباس‌شویی با طراحی مدرن و عملکردی متفاوت نسبت به هر لباس‌شویی دیگر را در لیست محصولاتش دارد. ماشین لباس‌شوی LG SIGNATURE TWINWash  سیستم منحصربه‌فردی دارد که به کاربر اجازه می‌دهد دو دسته لباس را همزمان بشوید.

لباسشویی LG TWINWash قادر است با ترکیب یک ماشین‌ لباس‌شویی کامل در جلو و یک شوینده کوچک در یک پایه مخفی، دو دسته لباس جداگانه را به طور هم‌زمان بشوید و مجموعه جدیدی از گزینه‌ها را برای شست‌وشو در اختیار افراد بگذارد. ماشین‌ لباس‌شویی اصلی و قدرتمند، حجم زیاد لباس‌های کثیف را می‌شوید؛ درحالی که شوینده کوچک می‌تواند برای چرخه شست‌وشوی متفاوتی تنظیم شود. شوینده کوچک برای لباس‌های ظریف یا خاص مانند لباس زیر یا لباس بچه که به روش خاصی برای شست‌وشو نیاز دارند به کار خواهد آمد.

تهویه هوای LG SIGNATURE Air Purifier

تصفیه هوای سریAir Purifier  LG SIGNATURE با پنل شفافی که دارد باعث می‌شود فرایند تصفیه هوا یک تجربه بصری باشد. از آنجایی که این تصفیه هوا به سیستم منحصر به فرد آبی مجهز است، قدرت آب را تحت کنترل در می‌آورد تا مواد شیمیایی مضر و آلاینده‌ها را فیلتر کند و همزمان سطح رطوبت اتاق را به سرعت به سطح ایده‌آل برساند.

این محصول همچنین به سیستم SIGNATURE Black Filter مجهز است که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد فیلترها را تا ۱۰ سال بدون نیاز به شست‌وشو استفاده کنند. امری که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه