HP با همکاری تایتان ساعت‌های هوشمند جدیدی می‌سازد

۳ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HP در ساخت ساعت‌های مچی هوشمند جدید خود با برند «تایتان» (Titan) وارد همکاری شده است. لازم به ذکر است که تایتان پنجمین شرکت بزرگ ساعت‌سازی در دنیا است.

HP قبل از این هم در ساخت و تولید گجت‌های پوشیدنی تجربه داشته و با همکاری برندهای دیگری مانند Movado و Michael Bastian محصولاتی را روانه‌ی بازار کرده بود.

در پروژه‌ی فعلی هم هیچ یک از این دو شرکت طرف همکاری اطلاعات زیادی را درباره‌ی این ساعت جدید ارایه نکرده‌اند، فقط می‌دانیم که هم سیستم اندروید و هم iOS را پشتیبانی می‌کند.

بخش اعظم کار بر عهده‌ی HP است. مانند تمام ساعت‌های هوشمندی که تا قبل از این با همکاری HP ساخته شده بود، تقسیم کار به این شکل است که این شرکت مسوول تامین سخت‌افزار و نرم‌افزار دستگاه است و دیگری روی فرم طراحی و پروسه‌ی ساخت محصول تمرکز دارد.

gallery0

ساعت هوشمند HP باهمکاری برند Michael Bastian

در نگاه اول ممکن است با وجود برندهای بزرگ‌تر و معروف‌تر، گزینش تایتان به عنوان طرف همکاری کمی عجیب به نظر برسد. اما هم گزینه‌های خیلی زیادی پیش روی HP نبود و تایتان را از بین TAG، Heuer و Hermes انتخاب کرده، و هم این‌که برند تایتان در خیلی از کشورها به غیر از یک نام تولید محصولات خانگی شناخته شده و سالانه بیش از ۱۵ میلیون ساعت در سراسر دنیا به فروش می‌رساند.

تایتان پنجمین شرکت بزرگ ساعت‌سازی در دنیا است.

در این صورت حتی اگر فروش ساعت‌های هوشمند درصدی از این آمار را به خود اختصاص بدهد، باز هم رضایت HP جلب خواهد شد.

اگر این ساعت هوشمند مورد استقبال قرار بگیرد، HP به یکی از نام‌های اصلی در حوزه‌ی ساخت گجت‌های پوشیدنی تبدیل می‌شود.

Movado-HP

ساعت هوشمند HP و Movado

منبع: HP

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه