هنرپیشه فیلم بتمن را در تبلیغ ال‌جی V30 ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تبلیغ گوشی ال‌جی V30

موفقیت فروش گوشی‌های سری V شرکت ال‌جی باعث شده که این شرکت برای تبلیغات مدل جدید که V30 خواهد بود سنگ تمام بگذارد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که استقبال از V20 در کشور آمریکا دو برابر بیشتر از V10 بود. پس طبیعی است که ال‌جی بخواهد سرمایه‌گذاری روی گوشی جدید را بیشتر کند.

شرکت ال‌جی برای تبلیغات گوشی وی ۳۰ دست به کار جالبی زده است. این شرکت به دنبال «جوزف گوردون-لویت»  (Joseph Gordon-Levitt) هنرپیشه فیلم Dark Knight Rises رفته است.

این تبلیغ که Find Your Frame نام دارد به حالت‌های عکاسی و فیلم‌برداری اشاره می‌کند و می‌گوید که هر فردی می‌تواند در این زمینه به یک هنرمند تبدیل شود.

شرکت ال‌جی سال گذشته هم قبل از معرفی رسمی LG V20 این کار را انجام داده بود. قبل از معرفی این تلفن همراه چندین تیزر مختلف ساخته شده بود که بدون نشان داده ظاهر آن، به ویژگی‌های گوشی جدید اشاره می‌کرد. حالا این روند که جواب هم داده برای گوشی وی ۳۰ ادامه پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد که تمرکز اصلی ال‌جی اینبار روی دوربین و ویژگی‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی V30 بوده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی تبلیغاتی ال‌جی را ببینید:

منبع: pocketnow
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ss

    اگر باطریش مثل وی۲۰ ضعبف نباشه مطمینا میخرمش اما اگر ضعیف باشه s8 میخرم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه