هوآوی Nova 2i بی‌سر و صدا معرفی شد

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوآوی به تازگی گوشی جدیدی به نام Nova 2i را در سایت Vmall معرفی کرده است. Vmall نام بخش مالزی از فروشگاه آنلاین هوآوی است. در حال حاضر، بخشی از اطلاعات این تلفن همراه هوشمند در این سایت منتشر شده است.

Nova 2i مدل جهانی هوآوی maiming 6 است که هفته‌ی پیش معرفی شد. در مورد مشخصات این گوشی جدید می‌توانیم به تراشه ۸ هسته‌ای کرین ۶۵۹ اشاره کنیم. این تلفن همراه هوشمند ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. در مورد صفحه نمایش این گوشی هنوز هوآوی روزولوشن صفحه نمایش گوشی جدید خودش را اعلام نکرده است. گفته می‌شود که نسبت تصویر این گوشی هوشمند، ۱۸ به ۹ است. هوآوی Nova 2i به دو دوربین ۲ و ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است.

در پشت این گوشی، هوآوی از دو دوربین ۲ و ۱۶ مگاپیکسلی قرار داده است. هم‌چنین در پایین دوربین‌های عمودی این گوشی، سنسور اثر انگشت قرار دارد. هوآوی برای عکاسی در شب، یک فلش LED هم در پشت این گوشی تعبیه کرده است. هوآوی Nova 2i از یک باتری با ظرفیت ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این تلفن همراه هوشمند به اندروید نوقا و رابطه کاربری EMUI 5.1 مجهز شده است. این گوشی در رنگ‌های آبی، مشکی و طلایی به بازار عرضه می‌شود. هنوز از زمان عرضه و قیمت این گوشی خبری منتشر نشده است.

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه