هوآوی Nova Lite با تراشه ۶۵۵ Kirin و ۳ گیگابایت رم عرضه می‌شود

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوآوی از گوشی میان‌رده‌ی اندرویدی خود به نام Nova lite رونمایی کرده است. این گوشی یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی (۱۰۸۰p) دارد. از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به تراشه‌ی ۶۵۵ Kirin که هشت هسته‌ای است و هر هسته‌ی آن فرکانسی ۲.۱ گیگاهرتزی دارد. میزان حافظه‌ی اصلی این گوشی هم ۳ گیگابایت رم خواهد بود. حافظه‌ی داخلی این گوشی هم از ۱۶ تا ۱۲۸ گیگابایت است و این گوشی توانایی پشتیبانی از حافظه خارجی را هم دارد. این گوشی میان‌رده با سیستم عامل اندروید ۷ نوگت عرضه می‌شود. یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری، گوشی Nova lite را همراه می‌کند ولی قابل جدا شدن نیست.

این گوشی میان‌رده با سیستم عامل اندروید ۷ نوگت عرضه می‌شود.

این گوشی دو سیم‌کارته است. شاید یکی از نقاط ضعف این گوشی دوربینش باشد که بعضی از کاربران را ناامید کند. دوربین پشتی این گوشی، ۱۲ مگاپیکسل و تک لنز است اما درعوض، دوربین جلویی آن ۸ مگاپیکسل است که برای علاقمندان سلفی نقطه قوت محسوب می‌شود.

این تلفن هوشمند در بعضی از کشورها مثل چین و فنلاند با نام‌های مختلفی مثل Huawei P6 lite 2017 و Huawei Nova lite شناخته می‌شود. این گوشی احتمالا در ۳ رنگ مشکی، طلایی و سفید به فروش می‌رود. هنوز در مورد جزییات این گوشی اطلاعات بیشتری منتشر نشده است ولی گزارش‌های اخیری که از این گوشی شنیده شده، از قیمت ۲۳۹ یورویی آن حکایت دارد.

منبع: Phone Arena

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه