گوشی هوآوی P20 احتمالا ۳ تا دوربین دارد!

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هوآوی P20

احتمالا این یکی از عجیب‌ترین اخباری باشد که این چند وقت شنیده‌اید. شرکت هوآوی تصمیم دارد ۲۱ اسفند (۲۷ مارس) از گوشی جدید P20 رونمایی می‌کند. نکته‌ی جالب در مورد این گوشی، ۳ دوربینه بودن آن است!

با رونق گرفتن گوشی‌های مجهز به دوربین دوتایی، بسیاری از مشتریان تمایل دارند تا این نوع گوشی‌های پرچم‌دار را تهیه کنند. نوت ۸ و آیفون X از جمله گوشی‌های پرچم‌دار با دوربین دوتایی شناخته می‌شوند. حالا در جدیدترین خبرها از تاریخ رونمایی گوشی ویژه هوآوی می‌شنویم؛ تلفن همراهی که بجای ۲ دوربین، احتمالا ۳ تا دوربین دارد!

هوآوی

هنوز مشخصات این گوشی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. حتی بعضی از رسانه‌ها بین اسم P11 و P20 این گوشی شک دارند. با این حال، به احتمال زیاد هوآوی این محصول جدیدش را تحت عنوان P20 به بازار عرضه می‌کند. گزارش‌ها از قابلیت هوش مصنوعی و تراشه Kirin 970 خبر می‌دهند. ۳ تا دوربین پشتی این گوشی احتمالا بصورت عمودی و در پایین، یک فلش LED دوتایی قرار می‌گیرد. همین باعث می‌شود تا هوآوی P20 طراحی عجیب و متفاوتی نسبت به تمام گوشی‌های هوشمند روز بازار داشته باشد. احتمال می‌رود که هوآوی معرفی گوشی ضعیف‌تری به نام P20 Lite را هم در برنامه‌ی خود قرار دهد.

شما جایگاه هوآوی در بازار تلفن‌های هوشمند را چطور ارزیابی می‌کنید؟


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar رضا

    من طرفدار دوربین واید کنار دوربین اصلیم اگه یکی از این ۳تا دوربین سوپرواید باشه ازونجایی که الجی داره تو معرفی گوشی بعدیش کند عمل میکنه گوشی بعدیم این میتونه باشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه