هواوی با پشت‌سر گذاشتن اپل به دومین شرکت بزرگ سازنده موبایل تبدل شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال‌های زیادی بود که دو شرکت سامسونگ و اپل در دنیای موبایل حرف اول را می‌زدند. در واقع این دو شرکت بیشترین فروش تلفن‌های همراه هوشمند در دنیا را به خودشان اختصاص داده بودند؛ اما از چند سال پیش شرکت چینی هواوی به یکباره خودش را به رقیبی جدی در حوزه موبایل تبدیل کرد. این شرکت توانست از بسیاری شرکت‌های دیگر عملکرد بهتری داشته باشد و توانست به عنوان سومین شرکت بزرگ تولید کننده موبایل در دنیا شناخته شود. تا همین چند وقت پیش سامسونگ در جایگاه اول، اپل در جایگاه دوم و هواوی در جایگاه سوم قرار داشت؛ اما امروز اتفاق جالبی رخ داد. هواوی توانست جایگاه اپل را به دست بیاورد و به دومین شرکت بزرگ سازنده موبایل در دنیا تبدیل تبدیل شود.

گزارش جدیدی که سازمان Counterpoint Research منتشر کرده، نشان می‌دهد که هواوی هم اکنون به عنوان دومین برند بزرگ سازنده موبایل در دنیا شناخته می‌شود و اپل را پشت‌سر گذاشته است. گفته شده این شرکت در دو ماه اردیبهشت و خرداد فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. در این گزارش گفته شده:« رکورد به دست آمده اتفاق بزرگی برای هواوی به حساب می‌آید.  این شرکت که بزرگ‌ترین تولید کننده موبایل در کشور چین است توانسته به موفقیت‌های جهانی دست پیدا کند. موفقیت این شرکت در سطح جهانی باعث می‌شود که هواوی در بخش تحقیق و توسعه و ساخت گوشی‌هایش بهتر عمل کند.»

البته به این موضوع هم اشاره شده که هواوی گرچه گوشی‌های بسیار زیادی فروخته است، اما هیچ کدام از محصولاتش در بین گوشی‌های محبوب بازار قرار ندارند. در ادامه می‌توانید آماری از گوشی‌های محبوب بازار را مشاهده کنید. در این آمار گوشی‌های آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس، OPPO R11، OPPO A57 و گلکسی اس ۸ سامسونگ قرار دارند.

در واقع گوشی‌های آیفون ۷ و آیفون ۷s پلاس پرفروش‌ترین گوشی‌های دنیا تا خرداد ماه به حساب می‌آیند. انتظار می‌رود که فروش گوشی‌های اپل پس از معرفی آیفون ۸ بار دیگر بیشتر شود و اپل دوباره به جایگاه دوم برگردد.

 

منبع: counterpointresearch
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    فقط سامسونگ ایول بهش که اوله و اول میمونه

  2. Avatar عرفان

    اینطور که برمیاد بنظرم این شهرت و موفقیت تا حدودی شبیه شهرت و محبوبیت جاستین بیبر هستش D:

  3. Avatar farhad2

    oppo R11 و oppo A57 دیگه چی اند؟؟

  4. Avatar p

    اینم یکی دیگه از نشونه های اخرالزمان
    ببین چی داره میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه