هواوی تا سال ۲۰۲۱ به بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی موبایل تبدیل می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هواوی قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ خودش را به بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده‌ی تلفن همراه هوشمند در دنیا تبدیل کند. «ریچارد یو» (Richard Yu) مدیرعامل این شرکت با بیان این موضوع گفت که هواوی از هم اکنون برنامه‌ریزی‌ها برای دست پیدا کردن به این هدف را شروع کرده است.

مدیرعامل هواوی گفته که این شرکت تا سال ۲۰۲۱ به بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی تلفن‌های همراه هوشمند تبدیل می‌شود.

شرکت هواوی در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ با افزایش ۵۹ درصدی در زمینه تولید تلفن‌های همراه روبه‌رو شد و این درحالی است که سامسونگ افزایش تولید نداشت و سهم فروش محصولات اپل هم ۱۴ درصد کاهش پیدا کرد.

سازمان تحقیقاتی IDC گفته که هوای در حال حاضر ۸.۳ درصد از بازار کلی تلفن‌های همراه هوشمند را در دست دارد. شرکت اپل ۱۵ درصد بازار را در اختیار دارد و سامسونگ با داشتن ۲۳ درصد بازار پیشتاز است. شرکت هواوی قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ سامسونگ را پشت‌سر بگذارد و به بزرگ‌ترین تولید کننده موبایل در دنیا تبدیل شود.

لازم به ذکر است در سال جاری هزینه‌ی بخش تحقیق و توسعه‌ی هواوی بیش از ۹.۲ میلیارد دلار بوده و این در حالی است که اپل تنها ۸.۱ میلیارد دلار هزینه‌ی بخش تحقیق و توسعه‌ی خودش کرده است.

منبع: WSJ

‌‌‌‌‌‌

E3_News

‌‌‌‌‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. حامد

    خوب معلوم شرکتی که موبال هاش مثل خودش مجانی باشن معلوم این قدر فروش میکنه

    1. alioo

      محض اطلاع رتبه برند هواوی در رنکینگ ارزش مالی برندها ۵۰ هست و فقط ۲ رتبه پایین تر از سامسونگیه که از گوشت کوب گرفته تا تی وی و موبایلو بخار پز و یخچال فریزر و هزار مدل وسیله دیگه تولید میکنه ! فقط بلدین بدون اطلاع کامنت بذارین .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه