هواوی در حال آزمایش اندروید ۷ روی P9 است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

در حالی که گوشی‌ها و تبلت‌های نکسوس اولین محصولاتی هستند که اندروید ۷ را دریافت می‌کنند؛ به نظر می‌رسد که هواوی هم قصد دارد جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را زودتر از سایر شرکت‌ها روی گوشی‌های خودش عرضه کند. به تازگی ویدیویی منتشر شده که نشان می‌دهد اندروید ۷ روی گوشی P9 در حال آزمایش است.

البته این نسخه‌ی آزمایشی به‌صورت تصادفی لو رفته و برخی کاربران توانسته‌اند آن را به صورت OTA روی گوشی خودشان دانلود کنند.

از جمله تغییراتی که هواوی با اندروید ۷ در گوشی‌‌های خودش به وجود آورده می‌توان به اضافه شدن قابلیت چند کاربره، بهینه شدن فرمان‌های لمسی، اضافه شدن قابلیت ROG که باعث صرفه‌جویی در مصرف باتری می‌شود و بهینه سازی کلی سیستم عامل اشاره کرد.

باید به این موضوع توجه داشته باشید که این نسخه از اندروید ۷ که برای هواوی P9 لو رفته، نسخه‌ی نهایی نیست و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از اندروید ۷ که روی پرچم‌دار هواوی نصب شده را به همراه ویدیوی آن ببینید:

البته هم اکنون می‌توان جدیدترین نسخه‌ی اندروید را روی P9 نصب نکرد. نصب کردن آن هم چندان مشکل نیست و نیازی به آنلاک کردن بوت لودر دستگاه نخواهید داشت؛ اما پیشنهاد می‌کنیم که تا عرضه‌ی رسمی اندروید ۷ از طرف هواوی صبر کنید.

منبع: xda-developers

‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ستار

    واقعا که
    این فیلم اصلا ربطی به اندروید ۷ نداره
    الان پی ۹ لایت من که اندرویدش ۶ هست دارای emui 4.1.1 هستش
    و اگه به ۷ ارتقاش بدم می شه ۵.۱.۱
    یکم دقت خوبه
    تحیقیم خوبه

  2. Avatar عباس

    نویسنده عزیز دقت کن هم عکسا و هم فیلما مربوط به اندروید ۵.۱.۱ چه ربطی داره به اندروید ۷؟

  3. Avatar مسعود

    خسته نباشید. این قابلیت ها که گفتید الانم داره که! مثلاً چند کاربره الانم روش هست و ROG هم داره که رزولوشن صفحه رو پایین میاره تا مصرف باتری کم بشه 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه