گوشی تاشو هواوی میت ایکس در تاریخ مقرر عرضه می‌شود

۵ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هواوی میت ایکس

بعد از اعلام تصمیم سامسونگ برای به عقب انداختن عرضه گلکسی فولد، شایعاتی مبنی بر احتمال تاخیر در عرضه هواوی میت ایکس منتشر شد که حالا به‌نظر می‌رسد چنین گزارش‌هایی صحت ندارند. یکی از مقام‌های ارشد هواوی طی مصاحبه‌ای با Phoenix Technology اعلام کرده که این اخبار صرفا شایعه هستند و به هیچ عنوان حقیقت ندارند. او در ادامه خاطرنشان کرده که مطابق برنامه‌ی از پیش تعیین شده، هواوی میت ایکس در ماه ژوئن (خرداد-تیر) روانه‌ی بازار خواهد شد.

نوع طراحی هواوی میت ایکس سوالاتی را در مورد میزان دوام آن مطرح کرده است. زیرا این گوشی به طرف بیرون باز می‌شود و به همین خاطر دو طرف نمایشگر اولد آن در معرض انواع آسیب‌ها قرار می‌گیرد. در هر صورت، ظاهرا هواوی نسبت به طراحی این گوشی اطمینان زیادی دارد و دلیل برای به تاخیر انداختن عرضه آن نمی‌بیند.

از طرفی دیگر، گلکسی فولد از طراحی تاشو به سمت داخل بهره می‌برد ولی طبق بیانیه‌ای که سامسونگ منتشر کرده، ظاهرا بخش‌های از ناحیه لولا احتمالا برای نمایشگر مشکل‌زا هستند و تا حدی می‌توانند به پنل انعطاف‌پذیر این گوشی آسیب برسانند. با توجه به انتشار اخبار مربوط به مشکلات گلکسی فولد، بدون شک هواوی در این مدت باقی مانده نسبت به عرضه نهایی میت ایکس، با دقت بیشتری آزمایش‌های مختلف را انجام می‌دهد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه