هواوی میت ۹ به‌روزرسان مهمی دریافت می‌کند

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
میت 9

گوشی هواوی میت ۹ یکی از جدیدترین فبلت‌های پرچم‌دار است که به زودی عرضه می‌شود و جانشین میت ۸ خواهد شد. میت ۹ به سخت‌افزارهای فوق‌العاده‌ای مجهز شده، اما تا به این لحظه از نظر نرم‌افزاری کمی عقب مانده بود. EMUI 5.0 در مقایسه با نسخه‌های قبلی رابط کاربری هواوی برای اندروید بسیار بهینه شده است، اما درست قبل از عرضه رسمی آن در اروپا، هواوی یک به روزرسان مهم برای این گوشی منتشر کرده که بسیاری از ویژگی های آن را بهتر می‌کند.
اول اینکه، به روزرسان جدید نحوه مدیریت نوتیفیکیشن‌ها در گوشی را بهتر می‌کند. میت ۹ به جای اینکه با یک عدد ساده تعداد نوتیفیکیشن‌ها را به شما نشان دهد، حالا آیکون‌های نوتیفیکیشن را نمایش می‌دهد تا ببینید که دقیقا چه نوتیفیکیشن‎‌هایی دریافت کرده‌اید. هواوی همچنین یک باگ مربوط به نوتیفیکیشن جی‌میل را رفع کرده است.
هواوی علاوه بر این، تجربه کاربری با دوربین میت ۹ را هم بهتر کرده است. یک حالت زوم هیبرید ۶x به اپلیکیشن دوربین اضافه شده است. روی هم رفته کیفیت تصویر هم بهتر شده و دقت رنگ و نمایش جزییات به شکل قابل توجهی بهبود یافته است.
وال استریت ژورنال گزارش داده که گوشی هواوی میت ۹ در ژانویه ۲۰۱۷ رسما به بازارهای آمریکا می‌آید. در حال حاضر، هنوز از تاریخ دقیق عرضه یا قیمت آن هیچ سخنی گفته نشده است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محمد علي

    دیوایسی دوست داشتنی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه