هواوی P20 پرو یکی از بزرگ‌ترین جایزه‌های عکاسی را برنده شد

۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی هواوی P20 پرو توانسته جایزه عکاسی سازمان Technical Image Press Association یا TIPA را کسب کند. شرکت هواوی با عرضه پرچم‌دار جدید خودش که از سه سنسور بهره می‌برد توانست خودش را به عنوان محصولی بهتر از گلکسی اس ۹ در حوزه عکاسی نشان دهد. در حال حاضر دوربین گوشی هواوی P20 توانسته امتیازی بالاتر از گلکسی اس ۹ در سایت DxOmark به دست بیاورد.

برنده شدن جایزه TIPA یک دستاورد بزرگ برای هواوی به حساب می‌اید. سازمان TIPA با بیش از ۳۰ عکاس و ناشر بزرگ عکاسی فعالیت می‌کند تا بتواند مراسم سالانه خودش را برگزار کند. در این مراسم بهترین دوربین در حوزه‌های مختلف معرفی می‌شوند. به نظر می‌رسد که دوربین سه تایی گوشی هواوی P20 پرو که از سنسور تله‌فوتو و مونوکروم بهره می‌برد، برگ برنده‌ای برای این تلفن همراه هوشمند به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که سنسور سوم هم روی عملکرد هر دو سنسور قبلی تاثیر زیادی می‌گذارد و باعث می‌شود که گوشی عکس‌های بسیار خوبی را ثبت کند.

شرکت هواوی امیدوار است که بتواند در سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۰ میلیون گوشی P20 بفروشد. گوشی‌های P20 در مدت زمان ۱۰ ثانیه توانستند فروش ۱۵ میلیون دلاری به همراه داشته باشند.

منبع: tipa

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Mohammad Ali Ahantab

    «هواوی P20 پرو که از سنسور تله‌فوتو و مونوکروم بهره می‌برد»
    لنز تله فوتو و سنسور مونوکروم
    سنسور تله فوتو داریم مگه؟

  2. Avatar کازی

    نمونه عکس چی شد؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه