وان‌پلاس ۲ سنسور اثر انگشت دارد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خبرها پیرامون وان‌پلاس ۲ زیاد است و هر روز با اطلاعات جدیدی از این گوشی مواجه می‌شویم. شرکت چینی سازنده این گوشی، کارهای تبلیغاتی وان‌پلاس ۲ را شروع کرده و تاکنون مشخص شده که این محصول از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و USB Type-C بهره می‌برد. همچتین در روزهای گذشته تصویری از این گوشی به بیرون درز کرد. این محصول جدید قرار است در مرداد ماه معرفی شود.

ااضافه شدن سنسور اثر انگشت در گوشی‌های جدید به یک بخش جدی تبدیل شده و به‌تازگی مشخص شده که وان‌پلاس ۲ هم از این سنسور استفاده می‌کند.

به تازگی خبری درباره این گوشی منتشر شده که بسیار جالب به‌نظر می‌رسد. گوشی وان‌پلاس ۲ از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد. تکنولوژی‌ای که در گوشی‌های پرچمدار اندرویدی در این مدت مشاهده کرده بودیم. وان‌پلاس ۲ قصد دارد این تکنولوژی را به شکلی بسیار بهتر به‌نمایش دربیاورد و قول داده که کاربران با یک سنسور بسیار پیشرفته برای تشخیص اثر انگشت مواجه شوند، چرا که تکنولوژی‌هایی که تا کنون برای این سنسور استفاده شده، خوب نبوده‌اند.

OnePlus-Two

همچنین این سنسور سریع‌تر از Touch ID گوشی‌های آیفون کار می‌کند. این سنسور کارهای بیشتری را به‌جز استفاده به عنوان رمز عبور انجام خواهد داد. همچنین مشخص شده که این سنسور به کاربر اجازه می‌دهد که هشت اثر انگشت برای هشت پروفایل مختلف به وجود بیاورد.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar تور آفریقای جنوبی

    به نظر قابل اعتماد هست

  2. Avatar سینک

    گوشی چینی اگر اورجینال باشد میشه بهش اعتماد کرد.

    1. Avatar سینک البرز

      موافقم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه