وان پلاس ۷ و مشخصات فنی آن در یک فروشگاه اینترنتی مشاهده شد

۱۸ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هنو تا عرضه وان پلاس ۷ زمان زیادی باقی مانده اما از همین حالا اخبار زیادی از این گوشی منتشر می‌شود. تصاویر رنده این گوشی را دیده‌ایم و با طراحی این محصول آشنا شده‌ایم اما حالا این گوشی در یک فروشگاه اینترنت هم مشاهده شده و اولین عکس خبری از این گوشی، از این وب‌سایت لو رفته است.

وان پلاس ۷ در فروشگاه اینترنتی Giztop مشاهده شده و مشخصات فنی آن در کنار یک عکس از نمای جلویی این گوشی، منتشر شده است. آنطور که در تصویر این گوشی می‌بینیم، دیگر خبری از بریدگی در بالای نمایشگر این گوشی نیست و از این نظر، عکس‌ها و رندر‌هایی که تا به حال از این گوشی لو رفته، تایید می‌شود. یک نکته‌ای که در عکس منتشر شده وجود دارد، این است که دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ گوشی وجود دارد و دکمه پاور هم مثل همیشه در سمت چپ. نکته ناامید کننده این است که خبری از دکمه Alert Slider در سمت راست نیست در صورتی که در رندرهایی که پیش‌تر منتشر شده بود، دکمه Alert Slider را در سمت راست و بالای دکمه پاور دیده بودیم.

نکته دیگر این است که دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا از هم جدا شده‌اند در صورتی که در رندرهای منتشر شده توسط Onleaks، به صورت پیوسته حضور داشتند. بنابراین صحت عکس بالا را نمی‌توان خیلی تایید کرد و ما ترجیح می‌دهیم تصاویری که OnLeaks منتشر کرده بود را باور کنیم.

جدا از عکس، این وب‌سایت نوشته است که وان پلاس ۷ قرار است پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ داشته باشد و کاربران می‌توانند تا ۱۲ گیگابایت رم برای این گوشی انتخاب کنند. سیستم عامل دستگاه اندروید پای با رابط کاربری OxygenOS خواهد بود. نمایشگر این گوشی ۶.۵ اینچی و از نوع AMOLED است و رزولوشن ۱۰۸۰P+ خواهد داشت. همچنین گفته شده که در بخش پشتی این گوشی سه دوربین حضور دارد که به ترتیب، ۴۸، ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی دستگاه هم قرار است از نوع پاپ‌آپ باشد و رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت.

این گوشی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری همراه خواهد بود. همچنین باید اشاره کنیم که در مشخصات این گوشی ذکر شده که وان پلاس ۷ قرار است با شارژر ۴۴ واتی شارژ شود. تکنولوژی این شارژر نیز احتمالا همان تکنولوژی VOOC خواهد بود که پیش‌تر آن را در گوشی‌های اوپو دیده بودیم. شما درباره وان پلاس ۷ چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه