[ویدیو]‌ لاجیتک با ۱۶۰ کیبورد یک نمایشگر ساخت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استفاده از چراغ‌های ال‌ای‌دی در پس‌زمینه‌ی کیبوردهای بازی، سال‌ها است که رواج دارد. شرکت‌های مختلفی مثل لاجیتک، Steelseries یا Razer کیبوردهایی می‌سازند که از چراغ‌های پس‌زمینه‌ی رنگی برای دادن جلوه‌ای بهتر به سیستم‌های بازی استفاده می‌کنند. شرکت لاجیتک هم با استفاده از این ال‌ای‌دی‌های رنگی، نمایشگری پیکسلی ساخته است.

جلوی کلیدها برداشته شده است تا چراغ‌ها نور بیشتری داشته باشند.

در نمایشگاه PAX East، شرکت لاجیتک ۱۶۰ کیبورد G810 را کنار هم قرار داده است و نمایشگری بسیار بزرگ ساخته است؛ نمایشگری که تصاویری پیکسلی نشان می‌دهد. لاجیتک اسم «دیوار بزرگ لاجیتک جی» را برای این نمایشگر بزرگ‌اش انتخاب کرده است و در آن تصاویری از بازی‌ها نشان داده است.

اگر دقیق‌تر به کیبوردهای بزرگ لاجیتک نگاه کنید، می‌توانید ببینید که جلوی کلیدها برداشته شده است تا چراغ‌ها نور بیشتری داشته باشند. با تمام این اوصاف، دیوار بزرگ لاجیتک، توانایی بالای کیبورد G810 را در به نمایش کشیدن رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد.

می‌توانید در ادامه، ویدیویی از نمایشگر کیبوردی لاجیتک ببینید. ویدیویی که در این کیبوردها پخش می‌شود، توسط استودیوی iam8bit ساخته شده است. این استودیو، برای بازی‌های ویدیویی، فیلم‌ها یا محصولات مد، تبلیغ می‌سازد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه