ویدیو تبلیغاتی گلکسی اس ۱۰ لو رفت

۳۰ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس 10

حجم اطلاعات لو رفته از گلکسی اس ۱۰ آنقدر بالا رفته که احتمالا در این زمینه رکورددار محسوب می‌شود. بعد از انتشار رندرها، تصاویر و ویدیوها، حالا تبلیغ گلکسی اس ۱۰ اشتباها در یک کانال تلویزیونی پخش شده است.

یکی از خوانندگان سایت Verge تصادفا متوجه پخش تبلیغ گلکسی اس ۱۰ در یک شبکه تلویزیونی نروژی شده و با گوشی خود این تبلیغ را ضبط و در اینترنت منتشر کرده است. این تبلیغ تقریبا تمام ویژگی‌های اصلی گلکسی اس‌ ۱۰ را تایید می‌کند؛ مواردی مانند نمایشگر حفره‌دار، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین سه‌گانه و شارژ معکوس. حتی در بخشی از تبلیغ، هدفون گلکسی باد و امکان شارژ آن با بهره‌گیری از گوشی گلکسی اس ۱۰ نمایش داده می‌شود.

در هر صورت قبل از نمایش این تبلیغ هم از تمام جزئیات این گوشی‌ها خبر داشتیم ولی این ویدیوی تبلیغاتی هم بار دیگر مهر تاییدی بر این ویژگی‌ها می‌زند. فردا مراسم رونمایی از این گوشی‌ها برگزار می‌شود و امیدواریم در این مراسم شاهد نمایش گوشی تاشو این شرکت هم باشیم زیر در این رابطه اخبار چندانی منتشر نشده و به همین خاطر کنجکاوی زیادی در مورد آن وجود دارد. در ادامه می‌توانید این تبلیغ را مشاهده کنید.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar آرین

    یا خدا قیمتش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه