[ویدیو] تجربه‌ی کار با گوشی Pixel

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل هفته‌ی گذشته دو گوشی Pixel و Pixel XL را معرفی کرد. محصولاتی که HTC آن‌ها را تولید کرده، اما گوگل نقش پررنگی در طراحی و ساخت آن‌ها داشته و به همین دلیل نام خودش را روی این گوشی‌ها گذاشته است.

دو تلفن همراه هوشمند Pixel و Pixel XL از نظر سخت افزاری دقیقا مانند هم هستند و تنها در اندازه با یکدیگر تفاوت دارند. از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ به همراه چهار گیگابایت روی این گوشی‌ها استفاده شده و براساس ادعای گوگل دوربین‌ آن‌ها هم بسیار باکیفیت است؛ اما همه چیز به ویژگی‌های سخت افزاری این محصولات خلاصه نمی‌شود. اندروید ۷.۱ کلی ویژگی‌های انحصاری به این محصولات اضافه می‌کند که در حال حاضر روی هیچ گوشی دیگری دیده نمی‌شوند. گوگل سرویس‌های جدیدش را هم برای اولین‌بار با این گوشی‌ها معرفی کرد و تا چند ماه آینده در اختیار این محصولات باقی خواهند ماند. خود گوگل هم پیش‌بینی‌های جالبی برای این دو گوشی انجام داده و انتظار دارد که تا پایان سال ۲۰۱۶ بیش از ۴ میلون دستگاه از آن‌ها به‌فروشد؛ اتفاقی که دور از ذهن نیست.

حالا بد نیست نگاهی داشته باشیم به تجربه‌ی کار با این محصولات. ویدیوی زیر را حتما تماشا کنید. شاید شما هم به یکی از مشتریان گوشی‌های جدید گوگل تبدیل شدید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. نیما

    دیجی کالا این گوشی برای فروش میاره؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه