[ویدیو] تست سرعت iOS 10 در برابر iOS 9؛ کدام سیستم عامل سریع‌تر است؟

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل iOS 10 را روز گذشته برای پلتفرم‌های قابل حمل خودش عرضه کرد. سیستم عاملی که از همان لحظه‌های اول با توجه به مشکلاتی که داشت، با استقبال زیاد کاربران مواجه شد. البته این سیستم عامل روی گوشی‌ها و تبلت‌های قدیمی شرکت اپل نصب نمی‌شود و حتی سرعت یکسری مدل‌ها را هم کاهش می‌دهد. اینجاست که بد نیست مقایسه‌ای بین این سیستم عامل و iOS 9 داشته باشیم. خیلی‌ها سوال می‌کنند که کدام یک از این سیستم‌های عامل سرعت بیشتری دارند و کدام یک عملکرد بهتری را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. در ویدیویی که مشاهده خواهید کرد به سوال پاسخ خواهیم داد. هر دو سیستم عامل iOS 9 و iOS 10 روی گوشی‌های مختلف نصب شده‌اند و به ترتیب سرعت آن‌ها برای انجام کارهای مختلف سنجیده می‌شود. کدام گوشی سریع‌تر روشن می‌شود؟ کدام گوشی در انجام دادن چند کار پشت سر هم سریع‌تر است و کدام گوشی با نصب سیستم عامل جدید عملکرد بهتری پیدا می‌کند؟ در حالی که iOS 10 ویژگی‌های جدیدی دارد، باید آن را روی گوشی‌هایی مانند آیفون ۵  هم نصب کنیم؟

ویدیوی زیر که با زیر نویس فارسی در اختیار شما قرار گرفته، جواب این سوالات را می‌ًدهد؛ اما بد نیست بدانید که همچنان فرصت دارید پس از نصب iOS 10 به iOS 9 برگردید.

‌‌‌‌‌‌

 

Drone_Footer

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲ دیدگاه
  1. Avatar احمد

    توقع دارید چه تغییر بکند ؟؟- همه می دوند که اگر تغییر زیادی در یک سیستم عامل صورت بگیرد استقبالش کمتر – ماجرای ویندوز ۸ که یادمون نرفته – از اون طرف ابدیت های اندرویو هم انچنان آش دهن سوزی نبوده ٬ هر سال می گد مصرف باتری را بهتر کردم – اما هیج فرقی در عمل نمی کند . عمر یک سیستم عامل اندروید در بهترین حالت فقط ۲ سال و بعد شروع به کند شدن می کند . تازه پشتیبانی از سیستم عامل و به روز رسانی بیش تر از ۳ سال نیست – در حالی که برای اپل ۵ سال

  2. Avatar علی

    دوستان توجه کنند با اپدیت های بعدی قطعا وضعیت خیلی بهتر خواهد شد چیزی که توی هر سری از آپدیت های جدید شاهدش بودیم.

  3. Avatar Original iPhone

    منصفانه ببینیم هیچ تغییر بخصوصی نکرده…
    به نظر میرسه کار اپل با تیم کوک به جاهای بدی داره میرسه…
    یک سال گذشت و تقریبا هیچ تغییری نیست…
    اندرویدی ها دارند به ios میخنندند که حتی نمیشه تمام اپ را با هم بست و چنین امکان ساده و پیش افتاده ای را نداره بعد از اپ دیت بودن حرف میزنه…
    متاسفانه ios خیلی از اندروید عقب افتاده و این فاصله داره هر روز بیشتر و بیشتر میشه و هیچ کاری هم انجام نمیشه… دارم کمک به مهاجرت به اندروید بصورت جدی فکر میکنم.

    1. Avatar محمد

      من هم اندروید دارم هم ios – هم ویندوز هم لینوکس هم Mac Os
      میخوام بگم این مورد که امکاناتی مثل بستن هم زمان برنامه ها رو توی آیفون نداریم با اینکه خیلی ساده هست صد برابر بیشتر از این کاستی توی سیستم عامل Mac هستش. البته درسته این سیستم عامل برای کار حرفه ای مناسب هست نه کار روزمره ولی خب با اینحال یه مثال همیشه در مورد برنامه نویسی شرکت اپل زدم و به نظرم خیلی هم برای همه چیزش صدق میکنه.
      مثل یک داستان از زبان مدیران اپل مینویسم:
      خب بچه ها! قراره یه امکان بذاریم که بشه برنامه هارو بست، چیکار کنیم؟
      دوبار روی دکمه هوم کلیک کنیم لیست بیاره و بشه Swype کرد و بست. وای خیلی خوبه.
      خب برنامه نویسی شد و کار کرد. کافیه بچه ها بیشتر وقت نذارید. پروژه ی بعدی اینه: یه برنامه میخوایم که بشه با دوربین گوشی کار کرد!
      خب یه دکمه میذاریم وقتی که روش کلیک کنن عکس بگیره! واااای عالیه همینو مینویسیم. خب نوشتیم و داره کار میکنه! کافیه بچه ها بیشتر وقت نذاریم روی دوربین بریم سراغ پروژه بعدی!
      ——-
      اتمام داستان.
      ——
      دقیقا همین وضعیت به شدت بیشترش توی مک او اس وجود داره. یه sort توی فایل منیجر! یا حتی خود فایل منیجر! یعنی به یه مانیتور اضافه وصل کنیم هیچ تنظیمی برای تعداد پیکسل صفحه وجود نداره! فقط برنامه نویسی کردن که وصل بشه و بعد رهاش کردن. یه فایل منیجر ساختن تا تونسته این برنامه فایل هارو نشون بده رهاش کردن فکر نکردن چطور میشه تکمیلش کرد.
      البته همین نکته باعش شده سیستم عامل سبک باشه و تمام سرعت سخت افزاری برسه به نرم افزار هایی که نصب میشه. برای همین اپل چه گوشی و چه لپ تاپ و دسکتاپش برای کار حرفه ای خوبه. چون حداکثر سرعت سخت افزار میرسه به نرم افزاری که باهاش کار میکنیم.

    2. Avatar سالار

      این نظر شخصی شماست و فکر نمی‌کنم جامعه کاربران iOS با شما هم عقیده باشن…

  4. Avatar سمیرا

    آپ دیت کردم ولی خیلی تفاوتی ندیدم…
    نمیدونم چرا اپل اینقدر از همه نظر داره درجا میزنه و اینقدر از اندروید عقب افتاده؟!…
    نا امید شدم…

    1. Avatar محمدعلي بهراميان

      اپل درجا میزنه ولی از اندروید عقب نیفتاده ، ios مثله یه فرد پخته و با تجربه و میان ساله
      اندروید مثله یه بچه سیزده ساله که تازه دارهب به بلوغ میرسه و عوض میشه

  5. Avatar damdeok

    سرعت ای او اس ۱۰ رو ۶ اس خیلی بیشتر از ای او اس ۹ هستش .

    اگه ۶ اس دارید حتما اپدیت کنید .

    1. Avatar مرتضی

      رو ایفون ۶ چی؟ابدیت کنم بنظرتون

      1. Avatar damdeok

        اپدیت ک بکنید ….

        ولی یکسری قابلیت ها ک واسه ۳D تاچ هست رو طبیعتا نخواهد داشت .

        سرعتش هم فک نکنم بد باشه .

        اپدیتی هم ک در اینده ای نزدیک خواهد امد بهتر و بهترش خواهد کرد .

  6. Avatar Ali

    سلام من هم کاربر اندروید هستم و هم ای او اس
    دیشب گوشیم رو که چک میکردم دیدم اپدیت ای او اس ۱۰ براش اومده با حجم ۱.۱ گیگ اپدیتش کردم حدود نیم ساعت طول کشید گوشیم خیلی جالب شده و یه سری قابلیت های کاربردی هم به صورت محسوس بهش اضافه شده خلاصه توصیه میکنم اگه اپدیت براتون اومد حتما ارتقا بدید

  7. Avatar حسین

    اره ولی در حدی نیست ک ادمو از اپدیت منصرف کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه