[ویدیو] تست ضربه‌ی گوشی LG G5

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

گوشی ال جی G5 یکی از محصولات تازه وارد بازار تلفن‌های هوشمند است که توانسته نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند. این محصول جدید ال جی که به شکل ماژولار طراحی شده قابلیت‌های ویژه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد و می‌توانند آن را به یک دوربین دیجیتال و یک پخش کننده‌ی موسیقی خوب تبدیل کنند.

گوشی LG G5 در برابر ضربه چندان مقاوم نیست و سریع آسیب می‌بیند.

بدنه‌ی فلزی این محصول نه تنها زیبایی خاصی به گوشی بخشیده، بلکه در زمان کار کردن حس خوبی به کاربران منتقل می‌کند؛ اما این بدنه‌ی فلزی چقدر از گوشی در برابر ضربه‌های مختلف محافظت می‌کند؟ اگر گوشی از دست‌تان افتاد چه اتفاقی برای آن رخ می‌دهد؟ به تازگی ویدیویی از تست ضربه و مقاومت این گوشی منتشر شده که می‌تواند به این سوال پاسخ دهد. در این ویدیو گوشی از کناره‌ها و از روی صفحه نمایش به زمین می‌افتد تا تاثیرات این ضربه‌ها روی گوشی مشخص شود.

در این آزمایش ظاهر گوشی به شدت آسیب می‌بیند و حتی صفحه نمایش آن ترک‌های زیادی می‌خورد. البته پس از ضربه همچنان می‌توان با صفحه نمایش آن کار کرد و هیچ مشکلی هم در کارکرد گوشی به وجود نمی‌آید. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید. شاید با دیدن این ویدیو بیشتر مواظب گوشی خودتان باشید و به سایرین هم پیشنهاد کنید که یک قاب محافظ بخرند.

‌‌‌‌

منبع: یوتیوب

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar سینافرامرزیان 11 ساله از گرگان

    من این ویدئو رو در آپاراتم گذاشتم،ممنون،اسم سایت رو هم ذکر کردم

  2. Avatar sajad R

    اقای علی جوادی فقط بگم ک سامسونگ با تست دستگاه نصف این ارتفاع افتاد تاچ شکست و تو همون اولین بار افتادن صفحه اش رفت ولی جی ۵ با شکستن تاچ کار میکرد حتی اچ تی اسی که ۳۲ دوبار فک کنم افتاد ولی بازم کار میکرد اولین بار تاچ شکست و این فیلم تست کاملی نبود.

    1. Avatar صادق

      احیانن شما طرفدارای ال جی از دستاوردای اچ تی سی برا خودتون استفاده می کنین اولن که اون اچ تی سی ۱۰ دوما نوغ تست با این خیلی فرق می کنه تست خیابونی کجا و تست با دستگاه و یک بلوک زیرش کجا ؟؟؟

  3. Avatar nastaran

    harf nadare in gushi bayad bahash kar kard ta fahmid chie az hame lahaz khube

  4. Avatar علی عباسی

    با سلام و تشکر از شما.
    لطفا برای تمام ویدئو ها لینک دانلود رو بزارید. الان ویدئو لینک دانلود نداره!!!!

  5. Avatar علی جوادی

    با ۲ بار افتادن روی زمین از هم پاشید…ال جی امسال با این طراحی زشت امیدی نباید داشته باشه…با تشکر

  6. Avatar سعید

    طراحی این گوشی در بخش مقاومت در برابر ضربه سخت ضعیفه…بنده تمام گوشی های سونی اکسپریا از Z تا Z3 و Z5 داشتم و بیشتر از دها بار گوشی از دستم افتاده روی زمین و نه تنها گوشی مشکلی پیدا نکرده بلکه حتی صفحه نمایش کوچکترین خراشی برنداشته. این به علت استحکام و طراحی فوق العاده سونی است.

    1. Avatar فرزاد

      ولی من z2داشتم دارم افتاد زمین یکم مشکل فنی پیدا کرد.گوشی که افتاد زمین دیگه مال تو نیست همین.

      1. Avatar ali

        من ال جی نکسوس فایو دارم که دو بار با شدت رو آسفالت پرت شد غیر از دو خراش هیچ مشکل دیگه ای پیدا نکرد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه