ویدیوی جدیدی از گوشی تاشو شیائومی منتشر شد

۳ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گوشی تاشو

ساعاتی قبل، رییس و هم‌بنیان‌گذار شیائومی ویدیوی جدیدی از گوشی تاشو این شرکت منتشر کرد. مانند ویدیوی قبلی، این گوشی تاشو هم از دو سمت راست و چپ به سمت بیرون تا می‌شود. گفته می‌شود نام این گوشی MIX Flex یا Dual Flex خواهد بود ولی این مدیر ارشد اعلام کرده که کاربران می‌توانند عناوین موردنظر خود را پیشنهاد دهند و شاید از بین آن‌ها نام جدیدی انتخاب شود.

در این ویدیو، گوشی تاشو موردنظر از نسبت تصویر ۳:۲ بهره می‌برد ولی به‌لطف بهره‌گیری از نمایشگر انعطاف‌پذیر، خیلی راحت به یک گوشی بلندقد تبدیل می‌شود. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این گجت با گجت تاشو سامسونگ در این است که این گوشی در دو طرف به سمت بیرون تا می‌شود ولی مدل اولیه گوشی تاشو سامسونگ فقط از بخش میانی به سمت داخل تا می‌شود.

اگرچه مشخصه‌های سخت‌افزاری این گوشی منتشر نشده ولی با توجه به این ویدیو می‌توانیم رابط کاربری MIUI را مشاهده کنیم که مشخصا برای چنین گجتی بهینه‌سازی شده است. به‌لطف بهره‌گیری از این رابط کاربری، محیط سیستم‌عامل خیلی سریع خود را با وضعیت جدید گوشی وفق می‌دهد. هرچند این رابط کاربری از این مشخصه پشتیبانی می‌کند، ولی با توجه به اینکه به‌زودی بسیاری از شرکت‌ها نخستین گوشی تاشو خود را معرفی خواهند کرد، باید ببینیم کدام‌یک از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های خود را برای این ویژگی بهینه‌سازی می‌کنند.

در گزارش‌های مربوط به این گوشی تاشو، هنوز اشاره‌ای به تاریخ دقیق معرفی آن نشده ولی انتظار می‌رود شیائومی نخستین گوشی تاشو خود را به‌زودی معرفی کند. احتمالا شیائومی در نمایشگاه MWC 2019، از این گوشی یا حداقل مدل اولیه آن رونمایی خواهد کرد.

منبع: ۹۱Mobiles

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar پارسا

    خیلی عالیه ولی هرچقدر هم که مقرون به صرفه باشه بازم قیمتش گرونه و به پول ایران حدود ده میلیون میشه ولی اگه قیمتشو در نظر نگیریم خیلی باحاله

  2. Avatar ali

    چه جالب

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه