[ویدیو] جعبه‌گشایی آیفون ۷ سیاه براق

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مثل تمام رنگ‌های جدیدی که اپل برای دستگاه‌های‌اش معرفی می‌کند، دو رنگ جدید «سیاه» و «مشکی براق» آیفون ۷ هم طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. اپل هم خودش روی رنگ سیاه براق تمرکز کرده است، طوری که تمام عکس‌های سایت اپل را این مدل جدید از آیفون ۷ پر کرده است. این رنگ آن‌قدر محبوب شده که حتی ارسال پیش‌خریدهای سیاه براق آیفون ۷ تا چند ماه به عقب افتاده است.

خود اپل هم که می‌دانست قرار است رنگ سیاه براق طرفداران زیادی پیدا کند، تصمیم گرفته تا این رنگ را در مدل‌های ارزان‌تر، یعنی کمتر از ظرفیت ۳۲ گیگابایت عرضه نکند. مدل سیاه مات هم کم طرفدار ندارد؛ البته مدیرعامل شرکت T-Mobile، یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای دنیا، به تازگی گفت که احتمالا مردم به این دلیل به رنگ سیاه مات روی آورده‌اند که تقاضا برای مدل براق زیاد شده است و اپل توانایی پاسخگویی به این تقاضای زیاد را نخواهد داشت.

با تمام این اوصاف، اگر می‌خواهید بدانید که در جعبه‌ی آیفون ۷ چه می‌گذرد، می‌توانید در ادامه نگاهی به ویدیوی جعبه-گشایی مدل سیاه براق این گوشی بیاندازید. همانطور که از این ویدیو پیداست، اپل به همراه گوشی، یک هدفون توگوشی لایتنینگ و یک تبدیل لایتنینگ به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم قرار داده است.

امیدوار بودیم اپل شارژر یا هدفون مدل‌های سیاه را، همرنگ خود گوشی بسازد، که متاسفانه چنین اتفاقی نیافتاده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

دانلود ویدیو با کیفیت Full HD و سرعت ۶۰ فریم

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Youtube

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar K1

    اولاً آیفون هنوزم خشگل و قویه.دوماً مگه سامسونگ اس۷رو کپی اس۶ نزد؟

  2. Avatar Morteza

    آیفون بعد از جابز سال به سال داره زشت تر میشه واقعا جای تاسفه کن نمی تونن روی بیس اصلی و سنتی آیفون نوآوری انجام بدن اس پنج آخرین آیفون واقعی بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه