[ویدیو] راهنمای ذخیره‌ی باتری موقع بازی Pokémon GO

۲۳ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر شما هم درگیر بازی Pokémon GO شده باشید، مطمئن به مشکل خالی شدن باتری گوشی‌تان برخورد کرده‌اید. بازی کردن این بازی جدید موبایلی، باتری گوشی‌تان را با سرعت زیادی خالی می‌کند. به جای اینکه یک پاوربانک بزرگ و سنگین را با خودتان حمل کنید، می‌توانید از چند راهکار ساده استفاده کنید تا زمان بیشتری برای پیدا کردن پوکمون در خیابان داشته باشید.

بازی Pokémon GO همزمان در حال استفاده از سیستم مکان‌یاب گوشی، دوربین و پردازنده‌های آن است. بازی کردن آن در کشور ما ممکن است نیاز به نرم‌افزارهای تغییر IP هم داشته باشد که آن هم باز مقداری از باتری‌تان را می‌خورد. با این حال، خود بازی امکاناتی را برای‌تان فراهم کرده است تا به فکر میزان مصرف باتری‌تان هم باشید.

برای مثال، می‌توانید قابلیت واقعیت افزوده بازی را غیرفعال کنید؛ یعنی دیگر پوکمون‌ها را در خیابان‌ها و محیط‌های دور و واطراف‌تان نمی‌بینید، اما می‌توانید مطمئن باشید که باتری گوشی کمتر مصرف می‌شود. راه دیگر، فعال کردن گزینه‌ی «ذخیره‌ی باتری» در خود بازی است؛ آن هم خودش می‌تواند از میزان مصرف باتری بکاهد.

پیشنهاد می‌کنیم برای ذخیره‌ی باتری‌تان به هنگام بازی کردن Pokémon GO، ویدیوی زیر را ببینید؛ این ویدیو تمام و کمال راهکارهایی که در مقابل‌تان دارید را توضیح می‌دهد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ه

    واقعا نگران کننده است این بازی!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه